• Adde69

HUr vill du helst bli smekt för att komma i stämmning?

Vill leva upp till den perfekta killen ju

• Svar på tråden HUr vill du helst bli smekt för att komma i stämmning?
  • Skillnad

Jag är kanske felvänd, för jag blir avtänd av att bli smekt. Rör han vid mig på romantiskt eller sensuellt vis är all lust tvärdöd. Jag vill ha säkra hårda tag. Sedan har jag vänner som fungerar tvärtom. En mjuk smekning på halsen och de faller ihop i blöta fläckar, men skulle han slita tag i deras hår, trycka ned dem och göra bäst han vill, skulle de förmodligen börja gråta. Bästa är ju att prova sig fram med, eller fråga, kvinnan det handlar om.

• Anonym (ug light)

Inga smekningar för min del. Pang på och att han tar för sig av det han vill ha, är vad som tänder mig.

• Anonym (suss)

självsäker tar för sig det tänder mig

• redneck girl

för det första får det inte vara för mesigt.mer självsäkert ....nacke,bröst,insidan av låren är sköna ställen att bli smekt på....

• Mokan

Det är ju HELT olika från person till person.
    Jag har bara en erogen zon och den sitter mellan benen.   Att smekas har jag inget intresse av.

Det här är en sidfot, det hör inte till mitt inlägg.
  • Judy

Ta ett rejält tag om brösten och tryck den hårda kuken mot mig så blir jag såld

• Pentra

?Våra blickar möts och vi dras ofrånkomligt mot varandra. Vi tar tag i varandra och trycker oss tätt, tätt intill. Vi låter varsamt våra händer känna och smeka på varandras kroppar, smeka sig allt närmare naken hud. Jag låter mig svepas med i spänningen och känslan när han sakta låter sin händer leta sig innanför mina kläder till mina mest intima delar. Jag flämtar till, vibrerar. Snart känner jag hans stadiga, vänliga fingrar glida ner över mitt rakade, längtande sköte. Sakta låter han dem tränga in i mitt trånga, härligt våta och masserar mig med fasta, bestämda tag. Jag rycker till och kvider av välbehag.

Smekningarna besvaras och blir allt intensivare och vi ger efter för en gemensam, intensiv törst efter naken närhet. Kläderna faller till marken och med kyssar och smek smakar vi varandras nakna kroppar, överallt, närmare och närmare. Närmare tills han låter sin tunga skönt och varsamt vandra ner över min nakna kropp till mitt längtande våta. Efter några ömma, varsamma kyssar låter han sedan tungan smekande leka sig fram till min svullna klitoris och låter tungan där cirkulera runt i fasta, rytmiska rörelser samtidigt som hans fingrar härligt återigen tränger in i mig och masserar mig inne i min varma, våta mussla.

Jag blir bara våtare och våtare, kåtare och kåtare. Kan inte motstå. Kan inte motstå. Vill inte motstå?

Känslan och kåtheten från all hans smekande intima beröring byggs upp inombords, i hela min skälvande kropp. Den förstärks, blir allt intensivare och jag blundar, njuter, återigen kvider och stönar av vällust när jag utan återvändo, obönhörligt och ofrånkomligt, genomströmmas av en vibrerande, pulserande och förlösande orgasm.
    Medan orgasmen ännu pulserar genom min vibrerande kropp då, då får jag äntligen känna penetrationen av hans hårda, grova stake som tränger in i mig, efterlängtat, vänligt men bestämt. Hårt och intensivt masserar den mig långt där inne tills jag är sanslöst bortom all självkontroll. Jag känner hans omtanke och kåthet och låter mig fullständigt förloras i hans händer i gemensam njutning, tillit och respekt. Jag finner mig hjälplös men ändå i goda trygga händer när han med sin härligt styva kuk länge knullar mig bortom allt vett och sans innan hans svällande lem våldsamt och skönt ejakulerar i mitt inre?

/Pentra

• Anonym (Mmm)

Farligt att sitta och läsa...
    Jag är farligt svag för att bli slickad, långsamt och mjukt precis över klitoris, då blir jag alldeles varm och galen.. ;) Sen får tungan gärna röra sig snabbare och hårdare... Najs najs..

Svar på tråden HUr vill du helst bli smekt för att komma i stämmning?