vägghängt skötbord??
vi har nu kommit på att vi ska köpa ett vägghängt skötbord men ni som har köpt sådant, PRIS? och KVALITET? är ni nöjda..
Vill inte lägga ut mer än kanske 700 kr
vi har nu kommit på att vi ska köpa ett vägghängt skötbord men ni som har köpt sådant, PRIS? och KVALITET? är ni nöjda..
Vill inte lägga ut mer än kanske 700 kr
Jag har ingen koll på pris och kvalitet, men mät noga först... En kompis monterade det i sitt lilla badrum och hon fick "sitta i handfatet" när skötbordet var nerfällt
ikea har billiga. jag tror även att Brio har några, har sett det på BLocket.se.
Lycka till!
IKEAs har fått bäst i test och jag tror att det kostar ca 600kr.
oki ska kika runt lite
Har ett, inhandlat på Barnens hus (finns även på BabyLand) ett vitt, inte så djupt skötbord med en träfärgad bård med ett hjärta på.. kommer inte ihåg vilket märke! Vi betalade 1300 tror jag. Vi monterade över toalettstolen, blev bra arbetshöjd för oss och vi är mycket nöjda med det!
Jag har köpt Ikeas Gulliver. Bäst i test (som sagt) i Vi föräldrar. Dessutom "billigt" runt 600:- Tyvärr kan jag inte tala om vad jag tycker än då bebben ännu befinner sig i magen Men i butiken kändes det väldigt stabilt- och det är ju en fördel!
Hej, har idag faktiskt köpt ett vägghängt skötb via blocket-annons, Brio Vegga hette det och nypris i affär var ca 1500 sades det, jag fick det för 600 kr... Eftersom det är av plåt så känns det inte ohygieniskt att köpa beggat, vi köper bara ny dyna. Hade nog inte köpt det till butikspris... Lycka till!
Jag var på ikea i helgen och såg ett skötbord till väggen inkl förvaringsfickor i tyg, 500kr. Vi tänkte köpa den, men står fast vid vårat beslut att använda tvättmaskinen. Men denna var stabil och bastant, titta på den.