• Anonym (arbetande mamma)

vart kan man annonsera om barnvakt?

min son är 10 mån och kommer inte börja dagis förns i januari..
    fick nya schemat i fredags som började gälla denna vecka så ja har precis börjat jobba dagtid, jobbar 80% men de e bara 13h som ligger förlagt på dagtid..

vart kan ja anonsera efter barnvakt under dessa timmar, har ingen familj eller vänner just här där vi bor så det går tyvär inte att lösa på ngt annat sätt..

tänkte på blocket men de känns inte som folk kollar där, har satt upp lite lappar i affärerna där jag bor..

någon som har en idé?

• Svar på tråden vart kan man annonsera om barnvakt?
  • MissLillan

Universitet om det finns i närheten

ahhh skall kolla den grannar =)

Tack för tippset om grannar.se! har redan fått 2 svar =)

• Anonym (regnbågen)

tackar även jag för det tipset då jag är villig att hjälpa till vid barnpassing och sådant...

Anonym (regnbågen) skrev 2009-10-08 13:58:06 följande:

tackar även jag för det tipset då jag är villig att hjälpa till vid barnpassing och sådant...
    vart letar du i sverige?
  • Anatea

Kul att mitt tips gav resultat! Tycker själv det är en kanonsmart sida! Vore kul om fler kände till den.

• pussgurkan86

det beror på om du vill ha en utbildad person eller inte. var bor du någonstans?? bor du nära Lund så ställer jag gärna upp, har själv en 10 månaders dotter och är utbildad barnskötare.

pussgurkan86 skrev 2009-10-08 14:40:02 följande:
    det beror på om du vill ha en utbildad person eller inte. var bor du någonstans?? bor du nära Lund så ställer jag gärna upp, har själv en 10 månaders dotter och är utbildad barnskötare.
    jag bor i lomma så det är nära lund, har inget krav på utbildning då jag betalar med mina lönepengar och inte har hur mycket som helst att erbjuda..
    det allra viktigaste är att personkemin stämmer men oss och vår son..

ja vi får sprida budskapet om grannar.se den verkar dock tyvär vara större i sthlm området än i skåne =P ha ha

har fått svar från folk i sthlm, lite väl långt för barnpassning 13h i veckan =P

Svar på tråden vart kan man annonsera om barnvakt?