• Zelmilainen

möbler på nätet

nån som har bra tips på sidor på internet där man kan kolla möbler? typ ikea, jysk, rusta där man kan se deras sortiment. alternativt som möbeltrend i söderköping där man kan öppna upp produktkatalogen i pdf. inte sidor där man inte kan se sortimentet som typ nordik.

vi vill köpa ny soffa (plus lite annat till vardagsrummet), men vill ha lite större urval än de jag nämnt. gillar tex ikeas karlstad hörnsoffa med insatt divan (den blir dock för stor). vi bor i ett hyresradhus och vardagsrummet är inte det största.

vi bor i norrköping om det spelar nån roll.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden möbler på nätet
  • Zelmilainen

tack, ska genast kolla in dem.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

gillade soffan easy från ilva ganska mkt, men vi vill ha hörsoffa med en divan eller en soffa med 2 divaner (en på vare sida). på den andra sidan hittade jag inget som kändes helt 100. men tack iaf.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

njae... men tack för tipset iaf

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Champagne
    Zelmilainen skrev 2009-10-08 18:35:11 följande:
    njae... men tack för tipset iaf
    Hoppas att du hittar nån du gillar. Det lär ju finnas såna där modulgrejer där man kan designa sin egen soffa. Det hade kanske varit nåt?
  • Zelmilainen

problemet med många modulsoffor är att modulerna lätt glider isär... därför är jag tveksam till dem. dessutom tenderar de att bli ganska dyra då (vilket ekonomin inte tillåter). jag letar vidare. men tack för tipsen.

Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden möbler på nätet