• Anonym (Uppsala)

Hur känns analsex?

Som frågan lyder... hur upplever ni TJEJER att ha analt?

• Svar på tråden Hur känns analsex?
  • Anonym (..)

det känns som när man skiter!

• Anonym (Uppsala)

Porrigt i alla fall ;)

• Anonym (klkl)

jaa, som när man e skitnödi o håller på o bajja ner sig ^^ Men i situationen så är det pirret rätt gött ^^

• MickeN1973

Köp dig en löskuk med sug propp som du fäster på badrumsväggen..

sen köper du en tjej perruk och lite tjej parfym och högklackade skor.

Sen går du med vickande röv in i badrummet och låter löskuken glida upp i ditt enda hål...

• Mokan
    MickeN1973 skrev 2009-10-08 19:32:57 följande:
    Köp dig en löskuk med sug propp som du fäster på badrumsväggen.. sen köper du en tjej perruk och lite tjej parfym och högklackade skor. Sen går du med vickande röv in i badrummet och låter löskuken glida upp i ditt enda hål...
    Hahahaha!
    Det här är en sidfot, det hör inte till mitt inlägg.
  • Anonym
    MickeN1973 skrev 2009-10-08 19:32:57 följande:
    Köp dig en löskuk med sug propp som du fäster på badrumsväggen..sen köper du en tjej perruk och lite tjej parfym och högklackade skor.Sen går du med vickande röv in i badrummet och låter löskuken glida upp i ditt enda hål...
    Du är så gullig att jag bara vill krama om dig.
  • Anonym (inte tjej)

Jag har testat med fruns dildo i rumpan när jag runkade. Väldigt häftigt. :) Tråkigt att hon inte vill röra mig där.

• Anonym (3)

Kvinnor har ju ingen prostatakörtel som blir stimulerad en bit in i tarmen.
    Lustkänslas runt utsida anus är däremot samma .

• Neko

Har hört att kvinnor till och med har mer nervändar runt anus pga närheten till slidöppningen, så det känns mer för dem än killar just i öppningen (vilket kan göra att det gör ondare för tjejer än killar att ha analsex) medan det känns bättre för killar längre in.

Testa att ta och sticka in någonting, så får du ju en vag bild av hur det känns ändå?

• Anonym (lilla ja)

Anonym (..) skrev 2009-10-08 19:19:45 följande:

Exakt. Fast obekvämare. Jag har helt uppriktigt svårt att förstå att någon kvinna aktivt VILL detta. Tycker det är meningslöst och likgiltigt, det där "porriga, förbjudna och upphetsande" känner jag inte ett enda dugg av. Mera som när man lekte doktor som barn: Jaha, och ...?
  • Anonym

Anonym (..) skrev 2009-10-08 19:19:45 följande:

Word!
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2009-10-08 19:35:37 följande:
    Du är så gullig att jag bara vill krama om dig.
    Om du har en fitta och goa bröst då vill jag också krama dig
Svar på tråden Hur känns analsex?