• Masha

Vattengympa i Malmö?

Hej alla med magar
    Jag undrar om någon går eller känner till om det finns vattengympa för gravida?

Nyfiken jag... Hade gått på en sådan vid förra graviditeten men det var inte här.

• Svar på tråden Vattengympa i Malmö?
  • Kajsa79

japp, kolla på www.rundosund.com. Jag ska börja på deras vattengympa imorgon, en kurs på 6 ggr. Det står att man ska anmäla sig i v 17 om man vill börja omkring v 30, men det finns lediga platser kvar på en del kurser och jag anmälde mig igår och dte gick så bra så! Vattengympan är på MAS

• Blåklinten

Kajsa79: jag ska också börja imorgon. Ska du gå på morgonen eller?

• låjsan1

kan bara säga att rund och sund, som har sitt tillhåll på MAS, är helt suvve. Gick där förra graviditeten och har lite svårt att varva ner men det fick man göra där. Först har man gympan och sedan avslappningsövning. Rekomenderar varmt.
    ps. Kerstin Faxe är den bästa. ds

• Kajsa79

Blåklinten: ja, jag var där på morgonen, var du också det?
    låjsan 1: Tycker också att Kerstin var bra, men man har ju inte så mycket att jämföra med. har aldrig gått på vattengympa förut! Det var skönt både att röra på sig och att slappna av efteråt och Kerstin var väldigt positiv.

• låjsan1

....vi hade en innhoppare två gånger så då kunde jag jämföra och visst är Kerstin bättre. Jag hoppades att hon var den som skulle ta emot på förlossningen men sån tur hade jag inte:)....kanske nästa gång...

• Blåklinten

Kajsa79: Ja, jag var där. Det är jag som ska ha tvillingar. Och du var Kajsa då såklart!! Jag tyckte också det var väldigt behagligt och skönt.

• Kajsa79

Hihi, vad kul! Då kan vi ju följas åt både här och IRL!
    Vi ses nästa vecka på gympan!

• Masha

Tackar tjejer!! Jag hade anmält mig oxå!!

• Adagio

Hej Malmömammor!

Jag har också anmält mig till Rund och Sund, både till vattengympan och till yogan. Mina vänner som har gått hos Kerstin Faxe tidigare säger att vattengympan är helt fantastisk! Jag ser verkligen fram emot det! Dessvärre får jag vänta lite, börjar inte förrän i mitten av november.

Njut och ha det skönt under era härliga timmar!

Svar på tråden Vattengympa i Malmö?