• Stårschan

När du ser en ung snygg kille med gällivarehäng säger dina instinkter åt dig att...

Utan tvivel är man inte riktigt klok - Tage Danielsson
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När du ser en ung snygg kille med gällivarehäng säger dina instinkter åt dig att...
  • Fruochmamma

Haha usch vad jag kände mig gammal när jag valde 2a valet.

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma + bebbe i magen = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • viseversa
    Fruochmamma skrev 2009-10-09 08:13:13 följande:
    Haha usch vad jag kände mig gammal när jag valde 2a valet.
    ha,ha samma här. Såg faktiskt två killar med rejält häng på byxorna som sprang ner för en backe för att hinna med en buss.

Det såg så kul ut för dom fick springa vääldigt bredbent och dessutom hålla i byxorna för att inte tappa dom. Jag skrattade gott där jag gick med barnvagnen.
  • Stårschan

Hela min kropp SKRIKER efter att få dra av dem brallorna! Jag tycker banne mig att de ber om det - men som tur är tar mitt bättre jag överhanden och håller mig i skinnet. För man får ju inte antasta folk på grund av hur de klär sig.

• silverhjärta

Dra upp byxorna och erbjuda skärp. Tror allvarligt att det skulle vara mer pinsamt för pojkstackaren än att gå med byxorna nere. Det gör han ju ändå till hälften och det verkar ju inte vara pinsamt.

Don´t drink and derive!
  • DeHex

Jag har varit lite elak någon gång när killar (plus nån tjej) gått med byxorna "för långt nere".

Jag har frågat eller påpekat att de inte torkat sig ordentligt sen de va på dass.. detta har ju inte varit sant men de ser ju inte de meddetsamma.

Hihi, fyyy på mig... men roligt o se deras reaktion.

• Stårschan

Innovativt och enkelt. Jag älskar det!

• glasbubblan

Haha... kul tråd! (röstade på 2:an och kände mig också lastgammal...)

• CeeJay

Väljer mittenalternativet Men iofs skulle jag inte tycka att "en ung kille" var snygg om han hade gällivarehäng - varken medvetet eller omedvetet häng

• Stårschan
    CeeJay skrev 2009-10-09 10:18:38 följande:
    Väljer mittenalternativet Men iofs skulle jag inte tycka att "en ung kille" var snygg om han hade gällivarehäng - varken medvetet eller omedvetet häng
    Nej, jag förstår vad du menar, men jag tog ung snygg kille så att vi skulle förstå att han åtminstone inte var gammal och fet. Det här rör sig om en kille som är så smalhöftad att han skulle tappa brallorna av sig själv om han gick i högklackat.
  • Angels Fall First
    ...ta tag i byxlinningen, hjälpa pojkstackarn upp med brallorna och erbjuda honom ett skärp eller ett par hängslen så att han inte tappar byxorna.
    usch vad jag kanner mig gammal plotsligt
    mina svenska bostäver kommer och går
Svar på tråden När du ser en ung snygg kille med gällivarehäng säger dina instinkter åt dig att...