var köpa plastad frotté?
Hej,
bor i Stockholm och undrar om man kan hitta underlakan med plastad frotté i någon "vanlig" affär typ Hemtex eller så eller om man måste gå till typ Babyland eller någon sån där dyr specialbutik...
Någon somvet?
Hej,
bor i Stockholm och undrar om man kan hitta underlakan med plastad frotté i någon "vanlig" affär typ Hemtex eller så eller om man måste gå till typ Babyland eller någon sån där dyr specialbutik...
Någon somvet?
Hallå!
Det köpte jag på JYSK! Är i och för sig nåt år sedan. Men kanske har de fortfarande....
tygaffärer brukar ha det!
köpte också på jysk, för kanskeen månad sen, har för mej dom kosta 69 kr st där
min mamma köpte på jysk åt oss :)
Annars finns det en annan variant av plastad frotté som jag köpt...den är lite mjukare och skönare för babyn...inte lika ''prasslig¨. Vattentätt bäddskydd heter det från märket Rätt start. Köpte det från Babyproffsen.
Ellos har
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=129029&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dplastadfrotte%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
och även på metervara..
jag köpte på coop.. Fast den var väldigt genomskinlig och "läskig".. Men jag är 100 på att det finns på hemtex och babyproffsen också. ^^
(för att undvika köpa samma som mig, jag köpte i.d ´s)
babyproffsen å Coop brukar också ha :)
babyproffsen å Coop brukar också ha :)
Ikea har (LEN) deras tidigare har varit sladdriga. Nu är de jättebra.
Har köpt på Ge-Kås, Jysk och IKEA.
Det kan finnas på rulle på Åhlens. Jag köpte 1 meter av en rulle på ca 180-200 cm och klippte till 6 lagom stora bitar till skötbordet. Pris 150 kr/m
jag rek. hippy chick bed protector, inte lika svettig som vanlig plastad frotté men lika bra! vi använder den även till våraäldre barn som madrasskydd vid ex magsjuka... så då är det helt klart värt pengarna...
finns i barnbutiker och ex här:
www.lillamirakel.se/default.aspx