Nid blödning 13 dagar efter ÄL?
Hej allihopa!
Jag har en fråga... Kan man få en nidblödning 13 dagar efter ÄL?
Jag hade sista mensens första dag den 17:e september. Den 26 hade jag ÄL (tog ÄL test)
Jag och min killen myste dagen innan och 2 dagar efter (den 28e)
Min menstrationscykel är ganska lång mellan 30-33 dagar.
Fredagen den 1a oktober kände jag stickningar i höger sida av livmodern den 2a oktober fick jag en riktigt kraftig värk i livmodern, kändes som om jag inte kunde sitta eller stå men den gick över efter ca 30 minuter och allt blev somm vanligt.
Jag har haft lätt för att bli upprörd/lessen vid vissa tillfällen fast jag vanligvis inte brukar bli så. Jag fick stora blaffiga finnar på ryggen och armarna.
Sen ömmde bröstvårtorna jätte mycket under ca en vecka efter ÄL men nu är de precis som vanligt igen.
Blir så förvirrad.
Min BIM är beräknad 16-18 oktober (om drygt en vecka)
Nu i ca 2 dagar har jag haft en lätt molvärk/ilning i höger sida av livmodern fram och tillbaka.
Men idag har jag haft typisk mensvärk och när jag gick på toa så hade jag en vit/gul flytning med inslag av brun/rosa nyans. Bara pytte pytte lite.
Kände även på livmodertappen men den är stängd...
Jag gjorde två grav.test i början av veckan båda negativa, men det var väl alldeles för tidigt antar jag för att veta...
Är det någon som kan hjälpa mig bli lite klokare på vad det kan vara, eller är det bara spöksymptom?
Någon som haft liknande?
*fundersam* :/