• Emma m Theodor

Har Anna Lindmarker lyft sig?

Hmmm... har just kollat på TV4's morgon-tv, och konstaterar att Anna Lindmarkers ansikte knappt rör sig när hon pratar. Det ser helt stelt ut.... Har hon gjort någon ansiktslyftning tror ni???

80-tals permanenten hade hon också kunnat klara sig utan- tycker jag

• Svar på tråden Har Anna Lindmarker lyft sig?
  • andypandy

ja jag tycker också hon ser lite väl stel och konstgjord ut ! och håret ser förskräckligt ut ! kan hon inte typ tunna ut det lite eller nåt ?
    hon ser hård och elak ut tycker jag. lars weiss har väl betalat lite lyft här och där antar jag !!!

• Emma m Theodor

Det är rätt synd- för annars är hon rätt stilig- men nu helt plötsligt ser hon för j-lig ut tycker jag!

• Kajsan

Haha, jo det ser allt så ut.
    Men jämfört med Silvia så ser hon ju rent mänsklig ut

• amathea

xerxez:
    en som sett sex and the city förstår jag

Men ärligt... Anna Lindmarker MÅSTE ha
    1. Opererat sej.
    2. Råkat ut för någon sjukdom.

• Roisin Dubh

Hi hi, kul tråd men jag tror jag flyttar den till rubriken Skönhet & Mode.
    Information är kanske lite överdrivet? *flinar*

• Jii

Det måste vara en konst att prata utan att något i ansiktet rör sig...

• mette

Hoppas jag inte blir stämd för förtal nu, men har hört från många håll att hon ska vara älskarinna till Kungen och att det ska ha lett till att hon ska skilljas från sin man! fler som hört sånt nyttigt skvaller!?

• turia

Men har inte de stylister på tv4? Fast hon är kanske sin egen stylist..hmm måste vara så. Men samtidigt får ju inte håret svämma över i rutan..hmm

• Glad i hågen

Jag dööör! Vad rolig tråd! Men Anna Lindmarker har väl alltid bara rört på läpparna när hon läser upp nyheterna. Väldigt mycket! Jag har kommit på mig med att stirra så på hur hon pratar så jag inte hör vad hon säger

Måste kolla om hon har opererat sig! Har inte sett nyhetsmorgon på ett tag nu!

• Åke Vilse

Jag tycker oxå att hon ser annorlunda ut nu mot vad hon gjorde för bara några månader sedan.
    Vet ej om hon är opererad, men det ser så ut...

• pabe

Jag fattar inte att de inte har någon hårstylist som kan fixa håret!!
    Ser ju för j*ligt ut

//PaBe

• Erika

Appropå hennes hår: Får ca 5 år sedan fick hon utmärkelsen
    "Sveriges finaste hår" ???

• Tin o Trolls mamma

Gaaaahhh! Hur kan HON få utmärkelsen finaste hår? Det ser ju ut som svintot när jag skurat kastrullen hos en vårdtagare.. Sorry Anna, inte illa ment, men BYT STYLIST!!!

Ekorren.

• amathea

Funderar ärligt på om hon inte har någon sjukdom!

• Umea

Anna Lindmarker är vacker och sexig så som hon ser ut nu! Vet inte vad ni ser för fel med hennes ansikte och hår.
    Och det här med Anna och kungen är säkert helt ogrundat, precis som är fallet med de flesta rykten. Det kanske började med att nån sa, att Silvia börjar bli gammal och att kungen borde ta sig nån yngre, Anna L till exempel.

• Isabella

Tycker Anna Lindmarker är riktigt snygg för sin ålder! Håret är det inget fel på, tjockt o lockigt...neee hon är riktigt stilig!!!

• LindaoEmil
    vilken underbar tråd!! *asg*
  • Miss Daisy

Jag tror också hon har lyft sig. Jag hörde skvallret om kungen och Anna Lindmarker när jag jobbade på TV4. Vet inte om det var sant eller inte, men det ska visst vara slut sen länge. Hon är ihop med Lasse Weiss nu, så vitt jag vet.

Svar på tråden Har Anna Lindmarker lyft sig?