• Anonym

Hur förvarar man dildos bäst?

Jag och min partner har flera olika dildos, hårda som mjuka. Vi har förvarat dom i en påse men nu har vi upptäckt att vissa verkar "inte tåla" varandra och har "smält"... Har det hänt för nån av er? Hur förvarar ni era dildos? Hur ska man bäst förvara dildos?

• Svar på tråden Hur förvarar man dildos bäst?
  • Anonym

Jepp, min ena smälte också :S Fattade inte hur, när, varför typ.. Men nu vet jag vad det är tack vare dig :)

• Anonym (.)

jag har mina i ett litet skåp ovanpå garderoben så att dom inte "rör" vid varann, ingen av mina har då tagit skada

• Helle Heffner

Jag är säljare för sexleksaker på homepartyn. Har nu alla förvarade i orginalförpackningar, men tänkte sy en lång duk med fickor i som jag bara kan plocka i alla dildosar i och rulla ihop.

Mina egna dildos förvaras för tillfället i en stor neccesär brevid sängen :)

• Anonym (Kluraren...)

Jag har också flera sexleksaker som har smält. Trodde att det var för att de låg intill ett batteri först men nu har jag märkt att de smält ändå.
    Måste handla om precis det, att de kommer åt varandra och så blir det någon reaktion.

Gjorde förresten en clone a willy med min sambo i förrgår natt... Det var roligt. Jag vågar däremot inte använda den än, den luktar starkt. Någon annan som prövat?

• Anonym (Japp)

Det bästa är att förvara var och en i varsin plastpåse. Se bara till att dom är ordentligt torra efter rengöringen innan ni lägger ner dom, inte bra om dom är fuktiga och läggs i en tätslutande påse (påse med zip är dom bästa och enklaste tycker jag)!

Nu tror jag att det är Jelly mot Jelly som smälter men får låta det vara lite osagt eftersom jag är osäker, men ja, vissa av samma material har en tendens att smälta om dom ligger ihop.

• LillaVild

Nä, bättre med nåt annat än plast! Jag har alla mina i gamla strumpor. Perfekt om man har udda, eller bara lite urtvättade Och sen ligger de tillsammans i en låda.

• Kullamannen
    LillaVild skrev 2009-10-19 15:10:10 följande:
    Nä, bättre med nåt annat än plast! Jag har alla mina i gamla strumpor. Perfekt om man har udda, eller bara lite urtvättade Och sen ligger de tillsammans i en låda.
    Är det långstrumpor i så fall?
Svar på tråden Hur förvarar man dildos bäst?