• YMMLWL

Killar: Hur är en skön avsugning???

När avsugning kommer på tal så hör man ofta saker som "om tjejen verkligen kan suga". Eller "om det är en riktigt skön avsugning". Osv...

Så när är en avsugning riktigt skön, och när kan en tjej verkligen suga???

• Svar på tråden Killar: Hur är en skön avsugning???
  • figurehead

Så här tycker jag.

En tjej som verkligen kan suga, suger ordentligt på den. Inte bara har den i munnen och går fram och tillbaka. Sen är det givetvis skönt med variation som tex att slicka med tungspetsen på strängen, slicka på kulorna. Men skönast är helt klart en tjej som verkligen suger på den.

• YMMLWL

Figurhead:

Tack för svaret, jag misstänkte att det var nått åt det hållet ;)

Vad tycker ni andra? :)

• Nordie

Det viktigaste är helt klart att man inte suger för hårt, det gör ont juh, såg att en annan kille skrev att det var viktigast men det håller jag inte med om... det skall vara varierat... svårt att beskriva faktiskt, beror mycket på stäming också antar jag.. men det finns nog lika många varianter som människor..

• Anonym

När hon är passionerad och erfaren.

Hon får inte vara för slö med munnen men inte suga för hårt heller.

Bäst brukar många gånger vara när tungan jobbar på underdelen av ollonet, handen jobbar mycket för runk-effekten. Sedan en fin rytmik och att följa mannens rörelser.

• Nordie
    Anonym skrev 2009-10-11 17:55:04 följande:
    När hon är passionerad och erfaren.Hon får inte vara för slö med munnen men inte suga för hårt heller.Bäst brukar många gånger vara när tungan jobbar på underdelen av ollonet, handen jobbar mycket för runk-effekten. Sedan en fin rytmik och att följa mannens rörelser.
    +1
  • Anonym (tjej)

Jag fick lära mig att suga löst på vägen ner och suga fastare på vägen upp. Det i kombination med handen som går efter samma mönster samt variera genom att slicka ollonet, hela kuken och kulorna så har jag bara fått höra att jag är jävligt duktig på det. Den grejen, löst ner - fast upp, brukar funka riktigt bra vid avrunkningar också.

• figurehead
    Nordie skrev 2009-10-11 17:51:49 följande:
    Det viktigaste är helt klart att man inte suger för hårt, det gör ont juh, såg att en annan kille skrev att det var viktigast men det håller jag inte med om... det skall vara varierat... svårt att beskriva faktiskt, beror mycket på stäming också antar jag.. men det finns nog lika många varianter som människor..
    Naturligtvis ska hon ju inte suga upp lakanet i röven. Så hårt är ju inte skönt. Men ändå så ska hon verkligen suga och inte bara ha den i munnen så att säga.
  • Anonym
    figurehead skrev 2009-10-12 17:01:45 följande:
    Naturligtvis ska hon ju inte suga upp lakanet i röven. Så hårt är ju inte skönt. Men ändå så ska hon verkligen suga och inte bara ha den i munnen så att säga.
    Mer ha i munnen, den största effekten skapas lättast med tunga och hand i samspel.

T.ex. om du bara stoppar ollonet i munnen och suger så märks det knappt något alls. Själva vakumeffekten utgör kanske bara någon procent av hela njutningen.
  • Anonym (vinnie)

blicken! En stor del av upplevelsen är ögonkontakten...

Samt lite timing. Precis innan det går för mig vill jag gärna att tjejen skall göra ett kort uppehåll, nä ännu kortare än vad ni tänkte nu. Lite retande, sedan fortsätta. Då kommer jag så att det aldrig vill sluta.

/v

Svar på tråden Killar: Hur är en skön avsugning???