Vad gör ni respektiva er partner när ni är gräsänka/gräsänkling
Min sambo är borta en vecka på älgjakten, han har varit som ett litet barn inför ett kalas och åkte nyss. Jag hoppas han kommer hem med massa gott kött och kommer sakna honom massor. Men det intressanta är vad man tar sig för när man är ensam en vecka utan varandra. Jag kan även tillägga att vi inte ännu har några barn.
Jag vet att han hade förmodligen spelat mycket tv-spel tagit en kväll med grabbarna på stan. Han hade förmodligen bara ätit skräpmat och knappt något hade blivit gjort hemma.
Nu när det är jag som är hemma så har jag en extra nyttig vecka. Jag äter nyttigare och kommer nog att träna lite mer. Planerna är också att skura badrummet med klorin, tvätta soffkuddarna och röja i garderoberna. Hinner jag ska jag även ta en omgång och röja vinden. På helgen hittar jag nog på något men under veckan så är planerna att jag bara ska röja och fixa hemma.
Det lustiga är att om hag kollade med mina föräldrar så hade de haft exakt samma fördelning som jag och min sambo. Ringer jag mamma så kommer hon ha ungefär samma planer när pappa är borta och ringer jag pappa när mamma är borta så äter han pizza och spelar tv-spel.
Vad hittar ni på när ni är ensamma hemma?