Skosulor i affär
Jag var idag på jakt efter ett par filtsulor, såna med "folie" på ena sidan. Men inte en enda jävla vanlig affär hade!!! Många hade inte ens skosulor över huvudtaget. IDIOTI!!!
Jag var idag på jakt efter ett par filtsulor, såna med "folie" på ena sidan. Men inte en enda jävla vanlig affär hade!!! Många hade inte ens skosulor över huvudtaget. IDIOTI!!!
vad för affär kollar du i då??
Hos skomakaren kanske?
Ica Maxi (dom hade enbart storlek 20-35, vuxen storlek existerade inte), City gross (dom hade EN sort som var slut), Rusta (hade inte) och Hemköp (hade inte). Slutligen hittade jag på ÖB men det var såna utan folie, bara filt, så dom var jättetjocka och foten fick inte plats.
Inte många skomakare öppna på en söndag. Självklart finns det väl hos en skoaffär, men en vanlig jävla mataffär som har ALLT annat kan väl ha lite skosulor!!
testa skoaffärer imorgon... där hittar du säkert. Mataffärer brukar ju inte ha sånt, de har ju inte ens skosnören.
Johodå, skosnören och skinnfärg och skoputs och skinnsmörja..
Fokus ligger inte på att man kan hitta sulor på skoaffärer, så dum är jag inte jag ville ha IDAG och jag ville att affären skulle ha. Det är ju inga små affärer som Ica runt hörnet vi snackar om direkt
Ica Maxi och City gross är iallafall stora affärer som har mycket! Dammsugare och 304982 sorters pommes frites och 345 sorters glass osv.
Hemköp hade skosnören och smörja och skinnfärg osv.
Trollet Ludenben skrev 2009-10-11 19:52:17 följande: