• Fiyali

Underbara män!

Jag måste bara få ur mig det här! Ibland när jag läser här på forumen så känns det som om man mest sitter och puttar på varandra, men det här är inget jag vill puttas runt med, jag vill bara passa på att berätta hur underbar min man är!

Min dotter (inte hans) fyllde två år idag, och vi hade hyrt lokal och har haft stor fest, jag är gravid och jätte trött! Igår jobbade han över 14 timmar, och jag och flickan var hemma och bakade, vilket ledde till jätte mycket disk!!!! Allt var rent och städat, men sen fick jag prioritera disken eller sätta ihop cykeln hon skulle få i födelsedagspresent, eftersom klockan rann iväg. Prioriterade då cykeln såklart!

Till saken :) Har inte varit hemma på hela dagen eftersom lokalen ligger ett antal km bort, så kom hem nu, nattade flickan och skulle sen ta disken. Fick lite illamående och "gick på toa", sen satte mig i soffan i tio minuter, när jag sen går ut i köket står han där glad i hågen min älskade och diskar upp allt "skit" som jag ställde till med igår! Det är kärlek för mig!

Så himla underbart, så jag vill bara passa på att säga Tack, och hur mycket Jag älskar dig och Uppskattar dig, och vill därför tillägna alla er män och kvinnor som då och då gör saker av ren snällhet, ett underbart leende och säga att ni är guld värda!

• Svar på tråden Underbara män!
  • gryning2

Vad härligt =) Jag har också en underbar man som ställer upp helt osjälviskt för mig hela tiden. T.ex. går han upp ALLA morgnar (sonen vaknar ofta mellan 5-6) för han vet att jag har svårt att klara av tidiga morgnar. Dessutom är han toppen både med skötsel av hemmet och vet precis vad sonen behöver alltid utan att jag behöver säga något.

• Fiyali

Gud vad skönt :) Ibland är det så lätt att glömma bort att uppskatta alla dessa vardagliga fina små gester! Det är så lätt att vara snäll och omtänksam och ändå är det inte alla som är det! Ibland är det bara skönt att få skrika ut hur mycket man uppskattar någon/något :)

• pussgurkan86

aaahhhh vilken underbar man du har. håll hårt i honom.

// från en som också har en underbar man

• Fiyali

Ingen annan som vill berätta lite om sin underbara partner?

• emmisss

Jag har för min underbar man! Han går alltid upp på helgerna och gör frukost, och låter mig sova eftersom han vet att jag är en tröttis. Är det inte ägg och bacon så är det nybakade scones som han väcker mig med!

Han hämtar mig på jobbet när jag jobbar kväll, även om vi bor en halvtimme bort med bil.

Han var och storhandlade själv i lördags medans jag jobbade, så vi skulle kunna ha lite mer tid för varrandra när jag kom hem.

Han har redan hunnit laga maten innan jag börjar fundera på vad vi ska ha för middag, varje dag! Ser till att vi har allt hemma m.m

Det finns massa mera saker som gör han underbar!

Svar på tråden Underbara män!