• FamÅsling

Vi med Herqules/hercules vagnar!

Nu tänkte jag starta en grupp för oss med Herqules / Hercules vagnar! Finns för nästan alla andra barnvagns märken då varför inte en grupp för oss!

• Svar på tråden Vi med Herqules/hercules vagnar!
  • FamÅsling

Jag kan ju börja med mig! Jag har en 10 månaders son som nu glider runt i en Herqules Razor 6 spin Svart/grön. Tycker den funkar jätte bra, har nu kompletterat med en Fotsack tyvärr han dom utgått så det blev en ljusblå/blå, men det får gå i allafall!

Vi har haft vagnen sedan sonen va ca 4 månader!

• ViVäntarBarn

Här hoppar jag in. Jag har en son på 8 månader som sedan 1 månad åker som en prins i en Hercules Raptor 3 Spin färg grå/blå.
    Till den har vi även en röd duolift.
    Är jätte nöjd med vagnen och tycker att han sitter mycket bättre i denna än i sin gamla emmaljunga. Jag har varit ute och kört i snö slask och det
    gick jätte bra.

Jag söker dock efter någon som vet om det finns någon affär som kan tänkas ha reservdelar till denna vagn. Jag behöver nämligen nya däck. Och så skulle det sitta fint med fotsack.

• FamÅsling

Jag köpte fotsack på babyproffsen, dom har utgått så man får snabba på och hitta nån i rean!
    Jag undrar med om recervdelar men Emmaljunga tar inte in vagnarna längre och jag hittar ingen hemsida! Men försök kontaka Emmaljunga och se om dom kna hjäpa till.

• somike64

Hej, Har just joinat gruppen, Har en Raptor 3 spin, jag beh'er byta "framhjulslager" då vårt framhjul sviktar betänkligt vid kurvtagning, "de läggerf nästan ner sig som en superbike" Tacksam för tips, speciell om de går att köpa via nätet

Svar på tråden Vi med Herqules/hercules vagnar!