• Xpando

Eget sex spel

Hej
    Jag måste berätta om ett spel som jag och frugan har gjort tillsammans.

I ett förhållande så blir saker för eller senare lite slentrian och för att råda bot på det så ville vi testa någonting nytt. Testa gränser och släppa på hängslen och livremmar.

Vi satte oss med en flaska vin och lite tilltugg och skrev lappar på vad vi ville testa i sängkammaren. Vi försökte skriva vad vi skulle vilja prova, vi försökte att släppa alla våra hämningar. I dags läget så vet jag fortfarande inte om jag någonsin kommer att prova vissa av de saker vi har skrivit, kanske i framtiden. I rätt situation och rätt stämning så vet man aldrig!

En viktig regel är att vi har en PASS regel, att du kan välja att stå över den lapp du har dragit. Man kan när som helst också välja att avsluta spelet och i båda fallen så har vi inga hard feelings, krav eller att du måste förklara dig varför du väljer att stå över.
    Allting handlar om att vara i rätt stämning för att våga prova någonting nytt och har man inte det så kan du absolut möjlighet att avstå utan att behöva förklara dig för din partner.

Man tar helt enkelt var anat kort och då utföra det som står på kortet.

Jag har gjort i ordning kort i tre olika färger. Vita, gröna och röda kort. Vita är snälla kort = förspel. Gröna är mer avancerade kort. Rosa kan vara riktigt avancerade och där kan det finnas kort som verkligen testar gränser.

Är det några fler än vi som gjort någonting liknande?

Om ni vill så kan ska lägga upp lite av de kort som vi har skrivit!

/Xpando

• Svar på tråden Eget sex spel
  • Izcee

Har inte gjort något liknande men låter väldigt roligt och trevligt :D Funderar på om jag ska föreslå det för sambon ^^

Svar på tråden Eget sex spel