Byxlinning/kjolinning förstor/förliten?!
Väljer at var anonym då jag befinner mig utolands och ingen i släkten eller bald min avänner känner till min viktned gång.
Undrar är de fler än jag som är mitt mellan två kläd storlekar när de gäller byxor och kjolar?
När jag ska köpa ett par byxor eller en kjol men linning allas utan resår kan jag inte riktigt knäppa byxorna/kjolen som har stolek 40 köper jag däremot en byxa/kjol i stolek 42 blir de förstort halkar ner och en kjol åker runt runt mig.
Fler som har samma problem? och hur löser ni de? för mig fins absolut ingen möjlighet at kläam in mig i stolekn mindre kan inte andas och de känns obevämt!
Och vill ju inte köpa byxor/kjolar med resår den tiden är pass då jag tappat 56kg. Och de verkar vara störrt omöjligt att tappa några kilo till för att få på mig en stolek mindre.
Har varken tid eller lust at sitta syn in byxor eller en kjol jag köper för då känns de som jag lika gärna kan sätta mig sy en hel kjol eller ett par hela byxor i stället för att sy in.
Någon som har bra tips ideer på hur man löser sådan här kläd problem? Finns andra än jag som är drbbade av samm problem?