• MsLili

Städa efter dig i tvättstugan!!!!

Började mitt pass kl 11.00 idag. Kommer in i tvättstugan o då ser de förjävligt ut. Tvättmedel på maskiner o golvet, saker o ting står inte på sin plats, alla maskiner är vidöppna och ludd i torktumlaren *usch vad jag vart arg*

• Svar på tråden Städa efter dig i tvättstugan!!!!
  • 071001

Japp, jag håller med! Känns som att det bara är jag och portvaktens familj som städar i tvättstugan efter avslutat pass. Irriterande!

• mammapappabebis

Jag tycker att hyresvärden/föreningen borde sätta upp kameror så att syndarna inte vågar annat än att städa efter sig. Så länge det finns tvättstuor, kommer det finnas såna latmaskar. Dåligt, men så är det tyvärr.

♥(¯`°?.¸ ?°♥°? Astrid 081208 ?°♥°?¸.?°´¯)♥
  • The Black Lady

Det ger nog större effekt om du klagar där du bor.....

• MsLili

Blää detta har hänt både mig o grannar flera gånger. Och man har tagit upp det på årsmöten och varnat att snart tas tvättstugor bort om inte alla sköter sig. Tycker de är så irriterande att en eller par människor kan förstöra för ett helt område. Det är toppen att ha tillgång till tvättstuga för de blir så dyrt och tar så långt tid att tvätta hemma.

• MsLili

The Black Lady skrev 2009-10-13 11:16:15 följande:

Det ger nog större effekt om du klagar där du bor.....
    Joo jag har gjort det med risk att tvättstugan tas bort! I fortsättning ska jag skriva upp personen som har sitt pass före mig.
  • Kicki86girl

Vi har också det problemet och det roliga är att på möten som vi har i föreningen så är alla där och alla skakar på huvudet och menar att det är självklart att man ska städa efter sig i tvättstugan. Ibland när man kommer ner så ligger det fullt av tvättmedel på maskinerna och på golvet, luddfiltret i torktumlaren är inte tömt, tvättvagnarna är borta osv.

Svar på tråden Städa efter dig i tvättstugan!!!!