• Anonym

hjälp,jag vräkte i mig en hel ballerina

Har stor övervikt och för 2 1/2 månad sen börja jag lägga om kosten och gå ut och gå,och träna lite.
    Har gått ner ungefär 14 cm i midjan,har har mycket kvar.
    Jag äter nästan aldrig sött eller gosaker numera.

Men idag föll jag dit helt,vräkte i mig nästan en hel ballerina paket och mår illa nu.
    Har jag förstört allt nu?Går jag upp massa i vikt?

Har sån ångest...

• Svar på tråden hjälp,jag vräkte i mig en hel ballerina
  • Majuuu

Ingen fara. Tror det är nyttigt att inte ta bort allt, det är då man får vräka-i-sig-massor-attackerna.

• Anonym

Ett paket Ballerina ger förstås en hel del kalorier, men du har absolut inte förstört hela din viktnedgång och allra bäst är att inte fastna i tankar kring eventuell viktuppgång, utan fortsätta äta regelbundet och rätt!

• Anonym

Jag tror att du kan va helt lugn eller snarare jag vet att du kan va helt lugn. Du kommer att inte att gå upp i vikt på grund av ett paket. Jag vet inte hur mycket 14 cm motsvarar men det låter mycket så grattis! Jag skulle ändå vilja säga att det är inte bra för kroppen att gå ner för snabbt så tänk på det också. Men ännu en gång grattis till viktnedgången!!!

• Anonym

oh tack.Era ord hjälper för att jag inte ska ge upp utan fortsätta min viktnedgång.
    14 cm är mycket,men inte jätte mycket när man är mycket överviktig.Har kanske 20 cm kvar.

Jag ska träna extra hårt i eftermiddag!!

• Madida

Bra jobbat med viktnedgången! Glöm ballerinapaketet, det var ett litet misstag bara. Ta nya tag!

• walkyria

Du behöver inte oro dig... du kan inte gå upp mer i vikt än vad ballerinapaketet vägde.

Sen har jag hört att det kan va bra att "chocka" kroppen med kalorier nån gång så att den vet att den inte är i svält... låtsat att du har testat den teorin/metoden

Ta nya tag och glöm inte av att du bara är mänsklig!

• Anonym

Ingen fara!
    Bara att kasta sig upp på hästen igen.

Starkt jobbat!!! Du har ju varit jätteduktig.

Allt är definitivt inte förstört bara pga detta.

• lillekatt

Du kan vara lugnt! Du kanske kan se till att unna dig lite gottiga saker ibland, då du ändå tränar och inte kommer att gå upp i vikt av en kaka eller glass då och då.

Svar på tråden hjälp,jag vräkte i mig en hel ballerina