• Uncia

vilken vodka till fruktsoda?

Vi ska ha fest här hemma snart och tänkte bjuda på nån drink när gästerna anländer.

och fick lite tips av en arb.kollega.

men ett steg är att blanda vodka med fruktsoda.

vad tror ni är godast... vodka vanilj eller vodka hallon ihop med fruktsoda?

• Svar på tråden vilken vodka till fruktsoda?
  • emeliasmamma

Hallon!

Vanilj och fruktsoda blir lite mystisk smak tycker jag...

Annars kan du ta päronvodka... Eller både och kanske... Så man kan välja!

• Snooze

Shit...nu är jag nog i tröttaste laget, läst rubriken: - Vilken vodka till FRUKOST?!?
    Men håller nog med om att hallon passar bättre än vanilj
    Hoppas ni får en trevlig fest!

• Uncia
    Snooze skrev 2009-10-13 22:57:58 följande:
    Shit...nu är jag nog i tröttaste laget, läst rubriken: - Vilken vodka till FRUKOST?!? Men håller nog med om att hallon passar bättre än vanilj Hoppas ni får en trevlig fest!
    nä så illa har det inte blivit att vi börjar så tidigt.
  • majasmamma

Kör annars Bacardi razz och lite frysta hallon i glasen. Bacardin är godare än vodka när det kommer till fördrink, tycker jag iaf.

BF 100225
  • Majsan70

Säger oxå Bacardi razz...blandas med fördel tillsammans med tranbärsjuice, fruktsoda och ev. lite redbull till en oerhört smkrik drink. Vill man festa till det ytterligare har man i lite Passoa.

• LyckligtSlut

Vanilj!

Läste också frukost-...

Nu vill jag ha vodka! Men är ensam och man blir ju lite töntig av att dricka vodka till frukost. Ensam. På en vardag.

• Amilie

Jag skulle köra på hallon, men helst bacardi istället för vodka. Bacardin är lite snällare i smaken.

Servera med is och frysta hallon i glaset!

Mycket smaskigt!

• Uncia
    Amilie skrev 2009-10-14 13:58:15 följande:
    Jag skulle köra på hallon, men helst bacardi istället för vodka. Bacardin är lite snällare i smaken. Servera med is och frysta hallon i glaset! Mycket smaskigt!
    ja det lät smaskigt, älskar ju hallon med.

tack för era tips!
  • majasmamma

Annars om du vill använda vaniljvodka så kan man blanda hälften vaniljvodka och hälften apple sourz och fylla upp med fruktsoda. Brukar kallas för P2. En god drink :)

BF 100225
Svar på tråden vilken vodka till fruktsoda?