• Audrey Hepburn

Maskerad, behöver tips!

Ska gå på maskerad om drygt en månad och behöver tips på vad man kan klä ut sig till.
    Jag känner att jag vill gå in för det men vill helst inte lägga mer än 500 kr max på en outfit.
    I staden där jag bor har vi tyvärr inte sådana butiker som riktar sig åt vuxna så antingen måste jag knåpa ihop något själv eller köpa nåt på nätet.

Vad har ni klätt ut er till när ni gått på maskerad och hur har ni gjort?

• Svar på tråden Maskerad, behöver tips!
  • Audrey Hepburn

Det är inget tema alls, man får klä ut sig till precis vad man vill vilket gör det extra svårt.

• Hedebris

okej, för ät det halloweentema så är pumpa väldigt enkelt.

Då kan du shoppa en billig kjol/tubtupp, en överdel, strumpbyxor. Allt i orange. Sen finns det sådan engångsfärg i spreyburk som är grön. Så kan du forma håret till en stjälk.

Sen vattenfärger går jättebra att måla huden med. Om den är ganska koncentrerad

• Lillfjant

Mitt tips är att var utklädd till ett bi (fick jag vara på min möhippa ). En gul tröja tejpas med svart eltejp så den blir randig, ett diadem med antenner av piprensare och ett par vingar (brukar finnas till barn i leksaksaffärer, annars går det säkert att tillverka själv) och till det ett par svarta byxor. Klart! Enkelt och billigt.

• Tidvis

Jag ska med på maskerad, ska dit nästa fredag, så jag puffar lite för extra tips

• BetongMorsa

Då måste jag bara få tipsa. www.bodega.se hittade jag igår.
    Finns huuur mkt som helst o inte farligt dyrt. Så sj ska jag va en gravid nunna på Halloween dock vet jag inget om leveranstid men de borde inte va såå lång.

Svar på tråden Maskerad, behöver tips!