frökensvår skrev 2009-10-16 11:26:50 följande:
Okej, intressant med alternativa behandlingar. Får kika lite på det.Ja verkligen, ju mer information man har hittat desto lugnare blir man ju för man lyckas ju alltid på något dumt sätt sålla ut dålig information först och tänka det värsta, även om ens gyn säger motsatsen. :)Har du sett den föreläsningen av jan holte som jag tipsade om i tidigare inlägg?, gör det annars för den är verkligen intressant.Får man fråga var ni befinner er nu då? I själva processen menar jag, eller kör du bara på alternativa behandlingar nu?
Ja, det är spännande att testa lite annat också, och det kan knappast skada att få lite balans i kroppen!
Jaa, precis, man målar upp mardrömsbilder och jag tänker också alltid på det värsta! Men man får sansa sig och tänka ett steg längre.
Nej, den föreläsningen har jag inte sett/hört, får kolla den :)
Jadu, var befinner vi oss? Vi är nog ganska "passiva", jag menar, jag äter inga mediciner i nuläget, och jag har ju försökt koncentrera mig på mina behandlingar och att gå ner lite i vikt. Jag har ju gått ner en hel del, och det ser jag som en seger! :) För just nu försöker jag slappna av, och tänka positivt.
Jag vet inte om sånt kan hjälpa? Men just nu mår jag så bra i mig själv, och det är värt mycket.
Var befinner ni er?