• Anonym (Jag)

Mörka partier...

En dum fråga. Men jag har funderat kring detta länge.
    Jag vill se ut som dom gör på porrfilm, dom har så babyfin hud överallt mellan benen och rumpan. Jag har mycket mörka partier där "nere". Även runt analen......... hur får jag bort det?? Varför är de så mörkt?
    Ska jag börja använda string för att få mer "separation" där nere vid troskanten?

Tips?

//Frågvis (vill bli snyggare)

• Svar på tråden Mörka partier...
  • Anonym

De bleker sig, men jag vet inte hur...väteperoxid kanske?

• Anonym

Porrskådisar bleker sig (det är mkt inom porrindustrin som inte är så normalt, mkt tillfixat som vi inte vet om). Du ser helt normal ut. Jag vet att blodfyllda områden blir mörkare (därför penis har mörkare hud än huden på t.ex. magen).
    Bekymra dig inte om detta.

• redneck girl

de flesta har mörkare hud där du säger.helt normalt.porr skådisar bleker huden på nått vis.

• Anonym (Jag)

Och det är inte så jävla konstigt att tjejer mår dåligt?? ..... För småsaker som killar sitter och flämtar över (extremt snygga tjejer med stora tuttar å perfekta kroppar..) *suck* ........

• LivingEasy

Ähh jag brur mig inte om tjejen jag sätter på i analen har lite mörk hud.
    Är hon en fantastisk person slår det mycket!
    Lägg en hundring på ett par stay ups istället...

• Anonym (jepp)
    LivingEasy skrev 2009-10-15 19:45:47 följande:
    Ähh jag brur mig inte om tjejen jag sätter på i analen har lite mörk hud. Är hon en fantastisk person slår det mycket! Lägg en hundring på ett par stay ups istället...
    Underbart tips!
  • LivingEasy

Anonym (jepp) skrev 2009-10-15 20:07:11 följande:

Underbart tips!
    En bastu före det så är det klart!
  • Fnurra01

Anonym (Jag) skrev 2009-10-15 19:26:57 följande:

Och det är inte så jävla konstigt att tjejer mår dåligt?? ..... För småsaker som killar sitter och flämtar över (extremt snygga tjejer med stora tuttar å perfekta kroppar..) *suck* ........
    Killar runkar till porr män älskar med sin flickvän/sambo/fru. Slappna av och tyck om livet, dig själv och din man.
  • Anonym

om man mår dåligt av alla andras "perfekta" kroppar så behövs det nog lite övning i självkänsla, för har man bra självkänsla vet man att man duger som man är och jämför sig inte med alla andra. det är det som jag tror är det stora problemet för många tjejer OCH killar, låg självkänsla.

klart att media idag spyr ut massa onormala "ideal" men hade vi alla gått omkring och tyckt att vi duger som vi är, vi är bra trots lite "fel och brister" så hade ju fan ingen brytt sig.

• multivitaminjuice

Anonym (Jag) skrev 2009-10-15 19:26:57 följande:

Ärligt, det finns fler sätt att vara vacker på än pinnsmal med enorma tuttar, det tycker jag och säkert även de flesta killar, och lite mörkare kring könsorganen är det nog få som skulle rygga tillbaka inför, att lära sig tycka om sin kropp som den är är nog det allra bästa man kan göra, vad som är snyggt och inte är ju ändå mest något kulturellt som ändras efter tid och plats och skulle någon rata dig för en sån sak är han ändå inte värd att satsa på.
  • Anonym (ma)

Man är mörk i underlivet/analen/bröstvårtorna pga pigment. Ju mörkare pigment man har för övrigt, tex mörkt hår, lätt för att bli brun etc, destå mörkare brukar man vara nertill.

Det är inget som man kan ta bort på annat sätt än att just bleka det.... men asså, så ser de flesta människor ut. Det är bara det att de flesta muffar som man brukar se är porrfilmsmuffar.

Jag jobbar på gyn, jag ser hur det ser ut i verkligheten.

Släpp det där.

Svar på tråden Mörka partier...