• isisisis

vvar kommer Slatans föräldrar ifrån?

Är de från Kroatien,Bosnien,Serbien eller Albanien eller?
    Har inte tänkt på det innan

• Svar på tråden vvar kommer Slatans föräldrar ifrån?
  • isisisis
    Pumpkin skrev 2009-10-15 10:26:20 följande:
    Fniss, jag läste "Satan" först
    Haha!
  • 071001

Pumpkin, det gjorde jag med sen förstod jag.

• mirian

Men tror en av föräldrarna är från Bosnien och den andra från Kroatien, men inte säker... INTE från Albanien (tyvärr )

• 071001

mirian, så kan det förstås vara. Vet dock att bosnien är korrekt eftersom det snackades om att han skulle lira för deras landslag istället för Sveriges i begynnelsen.

• mirian
    071001 skrev 2009-10-19 09:56:47 följande:
    mirian, så kan det förstås vara. Vet dock att bosnien är korrekt eftersom det snackades om att han skulle lira för deras landslag istället för Sveriges i begynnelsen.
    Just det... Men de ville inte det eller hur var det?! Tror han är född där och hans pappa är nog därifrån men mamman från Kroatien eller ngt...
  • 071001

Jag tror att han själv valde Sveriges landslag före Bosniens.

• mirian
    071001 skrev 2009-10-19 10:30:49 följande:
    Jag tror att han själv valde Sveriges landslag före Bosniens.
    Jag har hört att de inte ville ha honom. Men detta var ju länge sen...
  • 071001

Kanske var det så. Länge sen som du säger så jag minns inte turerna bara att det var på tapeten med Bosnien.
    Tur att vi fick han, jag gillar Zlatan!

• mirian
    071001 skrev 2009-10-19 10:36:48 följande:
    Kanske var det så. Länge sen som du säger så jag minns inte turerna bara att det var på tapeten med Bosnien.Tur att vi fick han, jag gillar Zlatan!
    Zlatan är ju bäst i svenska landslaget!!! Alla andra är ganska så tråkiga. haha...
  • 071001

Absolut! Zlatan är Zlatan, vad vore vi utan honom?

• tinkerbell

zlatans pappa är en bosnier och han är muslim,,zlatans mamma kommer från bosnien och är kroat vilket innebär att hon är katolik.båda två kommer från bosnien alltså och inget annat.

så zlatan är bosnier/kroat

• 071001

tinkerbell, då var vi på rätt spår iaf.

Svar på tråden vvar kommer Slatans föräldrar ifrån?