• Daulwa

Vad tror ni om detta som julklapp till en 1-åring

Hej, nu har det ju kommit till den tiden då man ska fundera på julklappar.
    Vår dotter har en kusin (flicka) som är 1 år nu, och hon har redan mycket leksaker och kläder. Kommer förmodligen att få fler i julklapp, så jag funderarde på att ge en liten annorlunda present.
    Att göra en "Andy Warhol" tavla av henne själv, som hon kan ha i sitt rum.
    Vad tycker ni om den idéen?
    Skulle ni som föräldrar bli glada över en sådan julklapp?

• Svar på tråden Vad tror ni om detta som julklapp till en 1-åring
  • KaffeSandra

Det tycker jag låter som en bra idé. Barnet kommer kanske inte uppskatta det supermycket just nu, men senare gör hon nog det. Hon blir ju inte direkt missnöjd heller eftersom hon är så liten.

Underbara lilla Alice 070926
  • lunkentuss

Vad är det?! Låter intressant

• Daulwa
    himmelsflickan skrev 2009-10-15 12:12:45 följande:
    Vad är det?! Låter intressant
    Om man googlar på Andy Warhol så får man se bilderna. Det är lite svårt att förklara, men man tar ett foto och photoshoppar det lite så det ser lite mer "tecknat" ut och sedan färglägger man det med olika färger. En tavla kan innehålla ca 4-9 st bilder.
  • lunkentuss
    Daulwa skrev 2009-10-15 12:17:04 följande:
    Om man googlar på Andy Warhol så får man se bilderna. Det är lite svårt att förklara, men man tar ett foto och photoshoppar det lite så det ser lite mer "tecknat" ut och sedan färglägger man det med olika färger. En tavla kan innehålla ca 4-9 st bilder.
    Jaha...! Det är så dom kallas... Det hade iaf JAG blivit jätteglad över om mina barn fick, hihi... Bra ide
  • Småbarnsmamma06

Låter krångligt.... jag gjorde en liknande tavla till min flicka på Önskefoto och där var det bara att ladda in en vanlig bild så fixade dom det, det var inte speciellt dyrt heller. I år tänkte jag köpa sådanadär personliga sagoböcker till syrrans ungar, dom finns också på Önskefoto (mina barn har redan fått och dom älskar sina böcker)

Svar på tråden Vad tror ni om detta som julklapp till en 1-åring