• SweetPearl

Går inte att ladda upp bilder

Har försökt att ladda upp bilder på bl.a. Blocket och Tradera. Men det går inte. Trycker man på bläddra-knappen så laddas sidan om istället.

Någon som vet vad problemet kan vara? Virus?

• Svar på tråden Går inte att ladda upp bilder
  • SweetPearl

Kollade blocket nyss och där går det inte att ta bort popup-blockeraren. Får meddelande om att ett problem uppstod med webbplatsen och att exploerer stängdes och öppna fliken igen.

• LeeLoon

Okej, det kanske är så att popup-blockeraren aktiveras igen när sidan laddas om? eller kanske är det något annat säkerhetsprogram som blockerar det?
    Har du provat med en annan webläsare?

• SweetPearl

Prova med mozilla nyss och får då upp detta:

"Vi är ledsna

Firefox har stött på problem och kraschat. Vi ska försöka återställa dina flikar och fönster vid omstart.

För att hjälpa oss att diagnostisera och lösa problemet kan du skicka oss en kraschrapport."

• Berne

Hej!
    Är det någon som vet vad det är för fel på tradera, det går inte att ladda upp bilder till säljsajten sen i Tisdags den 12 Februari. Jag har sålt och laddat upp bilder sedan 2008 och har aldrig haft några problem, min sista bild laddade jag upp på Tradera i Tisdags den 12 Februari. Sen försökte jag göra likadant i Torsdags men då gick det inte längre. Jag får detta meddelande från sajten,Det uppstod ett problem när din bild togs emot. Försök igen med samma bild eller byt ut den mot en annan.
    Jag har bytt ut bilden jag har fotograferat med en annan kamera, jag har provat olika Webbläsare har provat en annan dator, men får samma svar på vilket jag än använder. Jag har provat att ladda upp samma bild på Budera och där var det inga som helst problem.
    Med vänliga hälsningar: Berne 

Svar på tråden Går inte att ladda upp bilder