• Anonym (bibbi)

Hur många som har haft sex i natt eller i morse?

Som rubriken lyder hur många som haft sex i natt eller i morse? själv hade jag en skön natt , hoppas alla hade det var så underbart ,

• Svar på tråden Hur många som har haft sex i natt eller i morse?
  • Anonym (nya kläder)

Jag överraskade gubben med nya underkläder så det blev sex igår kväll, om det räknas

• Anonym (Underbart skönt)

Inget inatt eller i morse... Har jobbat igår och inatt...

Men igår på förmiddagen hade jag härligt sex. Det blir inte så ofta, men när det väl händer är det otroligt underbart skönt.

• Anonym

Japp, i natt - två gånger vilket inte hör till vanligheten

• Anonym (Love)

Yes, vi fick till det i natt, vilket verkligen inte hör till vanligheterna!

• mirre67

Japp, min man väckte mig inatt, och vi hade det underbart skönt..! Det var i sista minuten nästan, för nu på förmiddagen fick jag mens.. så nu är butiken stängd ett par dagar!! Till alla andra önskar jag en skön och mysig helg med era respektive!!

• Anonym (rosie)

är genomförkyld o har inget begär av sex just nu- inte likt mig- blir att åka av så fort man blir frisk igen -och jag hoppas att det är snart-

• Anonym (bibbi)

Anonym (rosie) skrev 2009-10-16 14:39:27 följande:

är genomförkyld o har inget begär av sex just nu- inte likt mig- blir att åka av så fort man blir frisk igen -och jag hoppas att det är snart-
    Oh va tråkigt , krya på dig
  • Anonym

för första gången sen bebbe kom, igår kväll =) kändes annorlunda men ändå så självklart...vill ha mer =)

• Pentra

Det började sent, sent igår kväll med att sambon överraskade mig med en rejäl ståkuk när jag stod i duschen och rakade mig. Inte alls dumt. Sedan fortsatte vi in i sängen och hade härligt sex två gånger inatt och jag fick en skön oralsexorgasm av min älskling. Efteråt somnade vi mysigt tätt ihoptrasslade. Mmm... När vi vaknade i morse hade vi sex igen, och jag blev påbankad riktigt ordentligt?

/Pentra

• Hanen

ja jag knullade min sambo i natt, först låg vi och smeket varandra för att snart höll hon i min kuk och jag pullade henne mer tre fingrar långt in i fittan och snart ville kom bli slickad och medan jag slickade sög hon mig, strax senare knullade vi, gissa om vi njöt.
    Vi gör om det i kväll, vi knullar nästan varje kväll

• Anonym

Fick mig i rumpan och efter att han duschat så fick jag i musen (i lördags). Så nu sa han att han har knullat mig för oktober månad så nu får jag mig inte mer i i november. Om vi inte ses innan, om han har möjlighet förstås. (Vi är särbo)

• Pentra

Min sambo gav mig ett härligt i rumpan inatt. Senare idag sög jag och runkade honom tills han kom igen.
    Jag bara älskar att göra det skönt för min partner och se hur han njuter. :-P

/Pentra

Svar på tråden Hur många som har haft sex i natt eller i morse?