• chokladmamma

Dela ut eller få MILF-award!!

Vilken bloggande mamma är "milfigast" i cyberspace . Skriv och berätta så delar jag ut priset till någon av de "hotiga"!

Obs en skoj grej, inget sexistiskt från min sida. Alla får själva lägga in vad de vill i begreppet milf..snygg, duktig, rolig, galen...anything! Sen väljer jag vem som ska få utmärkelsen...så in och nominera!!

unchickmama.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-16 14:31
    Skriv på min blogg och nominera menar jag ju...det framkom ju inte så bra ser jag nu

• Svar på tråden Dela ut eller få MILF-award!!
  • EJLM

jag ger min till mig själv, jag försöker att ha en possitiv blogg och jag är ju blott 24 år så är man inte en het mamma NU så lär man ju aldrig bli=) hehehe..

kram Erica

www.metrobloggen.se/richielife

Annars tycker jag att hanna graf eller engla är värd en award...

• Thinan

Hahaha, detta var ju helkul! ;) Då ger jag till mig själv för jag ska komma igång på riktigt med mitt liv med träning o gärna lite mer uteliv igen ÄVEN fast familjelivet is the shit! Alltid :) Älskar att vara mamma, och ung tänker jag minsann vara länge till (förbli kanske?)! Jättekul att läsa lite hottiga mammabloggar om allt och inget :) så här kanske man kan hitta mer tips på sådana :)

superthiniz.blogg.se/

• pezz
    chokladmamma skrev 2009-10-16 08:12:53 följande:
    Vilken bloggande mamma är "milfigast" i cyberspace . Skriv och berätta så delar jag ut priset till någon av de "hotiga"! Obs en skoj grej, inget sexistiskt från min sida. Alla får själva lägga in vad de vill i begreppet milf..snygg, duktig, rolig, galen...anything! Sen väljer jag vem som ska få utmärkelsen...så in och nominera!! unchickmama.blogspot.com/ TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-16 14:31 Skriv på min blogg och nominera menar jag ju...det framkom ju inte så bra ser jag nu
    går ju inte att gå in på din blogg
Svar på tråden Dela ut eller få MILF-award!!