Stl på Uggs?
Hej! är det någon som vet hur Uggs bootsen är i stl?
Hej! är det någon som vet hur Uggs bootsen är i stl?
Står det inte innermått?
Det står, men kan ju kännas smala och dyligt. Jag har hittat den bästa sidan där man kan få ett par Uggs plus ett par babyuggs fö 117 euro
jag tyckte dom var normala. Jag har min vanliga storlek, och jag har en ganska bred fot, så kanske är dom lite breda? Ullen innuti fyller upp ganska mycke, så när jag testade så kunde jag utan större problem ha på mej en st mindre och en st större (pressade bara ihop ullen lite extra i den mindre, och den fyllde ut tomrummet i den större).
Äkta UGG:s är en storlek större än normalt.
jag har äkta uggs och har min vanliga storlek
jag har oxå äkta och som sagt min vanliga storlek
Men åh, så svårt. Jag ska köpa från nätet och tvekar mellan två storlekar... Jag har tidigare haft fejk-uggs (typ från dinsko) och de har jag haft en storlek mindre än vanligt.
Det beror ju helt hur man vill ha sina skor. UGG:s själva rekommenderar att gå ner en storlek om man är en halvstorlek (t.ex beställa 37 om man är en 37.5, men att beställa sin vanliga annars... jag hatar när skor blir för stora, och dessa töjer sig definitivt lite då de är fårskinn och mjuka (finns ingen hård kant i bak etc), så för mig skulle skorna blivit för stora - de är helt perfekta formade efter min fot nu. Det är inuti de töjer sig lite då det består av en massa "ludd", alltså luddet plattas till naturligt, så det är inget som syns utanpå skon.