kan man lita på pappatest.se
nån som kan räkna ut vem pappan är akut!
Hej! Allihoppa
Nu ska jag berätta min situstion som jag just nu går igenom. år 08 blev jag gravid och har nu fått min pojke den 25 juli. BF vae den 12 aug men han kom tidigare.
Iaf min första dag av den senaste mensen var den 31okt 08 och varade i ung 4 dagar alltså den tog slut i den 3-4 nov och den 6 nov hade jag samlag med en killeoch den 14 nov hade jag samlag med en annan. eftersom jag haft utomkvevdshavandeskap tidigarer så gick jag på en tidig vul och det var den 11 dec 08.då sa gynekologen att jag var i vecka 5+6dagar.och det stämmer exakt med den andra killen han som jag hade sex den 14nov. och den 9mars var jag på den andra ul då sa barnmorskan att jag var i v17+3dagar.och den innebär att varje fredag var mina hela veckor.och det stämmer exakt med den andra killen. hela kontentan med det här är att 5 personer vet om att jag klantade till mig men min instinkt sa mig att barnet jag bar på var han nr2 allltså den som jag hade sex med den 14nov. blev tillsammans med han och han blev glad dagen kom då jag skulle föda han var med och min syster hon vet detta ....när minpojke kom till världen då sa min syster å han har hans ögon alltså nr2.jag blev lite tveksam eftersom pojken kom llite mörkbrun men det har ju gått bort och han som jag hade sex med den 6nov är lite mörkare en den andra killen. men jag är latinamerikan och vi har en tendens att vi föds mörka och blir ljusa sen. mina syskon är mörkare än mig så jag ahr anlag. den dan åkte jag hem med honom och min andra syster var så nyfiken eftersom hon visste min situation ,när jag kom hem så sa hon oj vad han liknar honom ddet varade i ung en mån då han blir tjockare och ändras men lite har han kvar. själv ser jag inget eftersom jag är med honom konstant svårt och se. iaf en dag så visade jag ett kort på honom för min syster och då sa hon oj där liknar han nr1 då vart jag jätte rädd och började bli tveksam kunde inte äta slutade att amma osv..men hon sa sluta det vara bara frö attdu hade gjort en sån friyr som han brukar ha och dessutom var det bara en bild....men jag har hakat upp mig och mått jätte dålig....att jag ringde tillbax till min gyenkolog som undersökte mig första gången och frågade henne när ble min son befruktad då sa hon mellan den 12-14 nov det stämmer ju så bra med den 2 killen...min mens tog precis slut när jag var med den första. jag har parat med 10 sköterskor och gynekologer och dem säger samma sak men visst kan det hända att man kan bli grav direkt efter mense. jag blev inte nöjd med svaret och inte nöjd med vad mina syskon och vänner sa att han liknar nr2.så en dag gick jag in på nätet och surfade och hittade en sida om pappates.se och köpte sån test. killen vet inte att jag gjort det på honom....man måste skrapa inne i kinde men det gjorde jag inte jag bad honom spotta i handfatet och började gnugga med stickorna.och så skicka jag iväg det. och igår fick jag svaret och det vart NEGATIVT! jag fick en chock och panik.mina syskon var med mig min mamma och dem tror inte att det stämmer jag betalade 1995kr. kan man lita på den testet jag menar den sidan eller organisationen är inte godkänd i sverige. jag ringde dit på en gång och då sa dem att dem hitta mer än två mutationer och det innebär att han inte är den biologiska far...han frågade mig om jag hade skrapat då sa jag nej han spottade på handfatet och hade borstat tändera och år frukost innan. jag menar hur ska jag ta det nån som har erfarenhet av denna sida ....behöver jag vara orolig.....kille nr 2 är så glad att pojken finns och jag är hundra på att det är hans..min hjärta seäger det.