• Tyler Durden

    VM

    Hm, vem ska man nu hålla på i fotbolls VM, när klåparna hellre väljer att sitta hemma. Jag har iaf två länder med som jag kan hålla på, även om de inte kommer så långt.

    Så vem ska du hålla på!

  • Svar på tråden VM
  • Schnitzel

    Med tyskt blod i kroppen så är Deutschland givet :) Räknar endast med ett guld, inget annat är godkänt.

  • larvitar

    Svårt, brukar variera lite vilka jag fastnar för och det brukar inte bli så att man lägger allt fokus på ett lag. Brukar nog heja på bra matcher! Men har även en liten förkärlek för Tyskland, vet inte hur väl det hänger ihop med "bra" fotboll, men det är nåt visst med mentaliteten och kraften i deras spel. Alltid kul och värdnationen går bra också, kul för publiken.

  • Euphoric

    England.

    Rooney är favoriten och han har nog en bra sommar om säsongen fortsätter som den startat.

  • larvitar
    Euphoric skrev 2009-11-04 12:49:30 följande:
    England. Rooney är favoriten och han har nog en bra sommar om säsongen fortsätter som den startat.
    Ja England är alltid något särskilt, den liga som man följer närmast också.
  • Yamashita

    Jag kommer hålla på fotbollen, tråkigt va :)
    Vill se bra och underhållande fotboll och visa min då, 4mån bebis vad fotboll är :)
    Fast skoj vore det om det gick bra för danskarna

  • miguelangel

    Måste ju säga stolt att man hejar på chile, Dom leder sin grupp o har den svåraste match kvar mot spanien,, viva chile
     

  • tvåtjejstomp

    Heja Danmark tur att nåra skandinaver tagit sig dit.

  • Färna

    England från start - men dem åkte ju ur!:/
    Absolut inte danmark!

    Just nu hoppas jag att Uruguay slår Tyskland, resten kvittar!!:)

Svar på tråden VM