Vad är förspel?
Vad är förspel för dig?
Alltså, vad gör ni innan penetrering?
Min kille vill bara ligga och kyssas och det tänder jag inte alls på men har för dålig fantasi för att komma på nåt annat.
Vad är förspel för dig?
Alltså, vad gör ni innan penetrering?
Min kille vill bara ligga och kyssas och det tänder jag inte alls på men har för dålig fantasi för att komma på nåt annat.
massage, oralsex, petting, dirtytalk, onani?
Kyssas, kramas, smekas, slicka, nafsa, rivas, massera över hela kroppen och inte enbart på erogena zoner.Titta varandra i ögonen och tala om vad man vill göra/få gjort...
Förspel för oss är att nån av oss (oftast jag) lägger barnen.
Vårat förspel är nog obefintligt men vi är nog inte så kräsna heller.
Ibland är startsignalen "ska jag släcka lampan" typ förspelet.
Att jag kanske suger honom lite innan räknar jag till sexandet, inte som förspel.
Beröring och smekningar lite överallt, kyssar på mun, hals och andra åtkomliga kroppsdelar, att gemensamt smeka av kläderna (om de inte redan är ur vägen), ibland lite retsamma ord och så blickar förståss...
Lite som #2 beskriver det.
Som om man inte kan få nog av den andras kropp och närvaro.
Jag tycker att det här med förspel är överskattat. Jag brukar nöja mig med att berätta en bra fräckis för ragget som har följt med hem.
Det finns ju jättemycket man kan göra, ibland går ju sexet enbart ut på det som allt för ofta bara räknas som förspel, men det är ju sex även det.
Först kan man börja med att hångla och smeka varandra utanpå kläderna gärna över könsorganen, brösten, rumpan osv. Smek av kläderna plagg efter plagg, och fortsätt smeka över kalsonger/trosor efter att byxorna åkt av, när allt är av kan ni fortsatta att smeka varandra över kroppen, sug lite på bröstvårtorna fortsätt med pettig dvs att onanera för den andre samtidigt som ni fortsätter att hångla, sen kan ni fortsätta med oralsex först på den ene och sen på den andre eller bara på den ene eller båda samtidigt, vad som känns bra helt enkelt.
Sedär har du ett vanligt scenario av förspel. Går att variera och ändra om ordningen ta bort eller lägga till efter behov..