• Anonym (semester)

sexshop i göteborg

Nu skall jag åka till Göteborg i dagarna, och tänkte förena nytta med nöje och göra ett besök i någon sexshop och se om jag kan hitta någon rolig leksak. Är så svårt att välja på poståder? Så är det någon Göteborgare som kan rekommendera mig en bra affär, som inte är allt för porrig.

Är anonym så att inte mina vänner här ute på landet genast skall veta vad jag kommer göra i helgen,

• Svar på tråden sexshop i göteborg
  • Anonym

Kondomeriet ligger nära Kompassen. Där har de lite smååt o gott. Inget osmakligt och lite kul samtidigt.

• Majsan81

Ja det är klart att du skall gå till kondomeriet! Jag trivs inte heller i allt för porriga butiker men den här är rätt go! Lycka till!

• Loki

Martinshop på andra långgatan e klart den bästa butiken i GBG. Den är fräsch, STORT utbud, trevlig personal osv.

Kondomeriet är mer riktat till dom under 20 medans Martinshop är riktat till dom över. Jag rekommenderar starkt Martinshop före kondomeriet

• Danbala

Loki:
    Martinshop har ju brunnit upp.
    De kommer igång bortemot jul nån gång. För tillfället har de bara en liten barrack utanför affären, så just inget utbud alls. Annars håller jag HELT med dig.

• Anonym (semester)

Någon som vet hur det går för Martinshop? Snart dags för göteborg igen? Står ju inget på hemsidan.

• Danbala

Jag vet tyvärr inte, har inte varit i de krokarna på länge.
    Men det finns en ny trevlig butik med duktig personal nere vid Lilla Bommen. Calore, heter den. Inte jätteutbud, men bra på det de har, ljust och fräscht.

• Anonym (semester)

tittade in på deras hemsida och det såg ju lovande ut

• Danbala

TS: Det värsta är att det ligger ungefär tre minuters promenad från mitt hem. Dåligt för ekonomin!

• Anonym (semester)

Hehe, kan förstå det frestar på ekonomin. Har du någon uppfattning om det är samma utbud på hemsidan som i affären?

Svar på tråden sexshop i göteborg