• Anonym (lessen)

Min man hytte knytnäven mot mig ikväll

Min man fick spelet ikväll, för att dottern råkade välta hans öl!!

När jag tyckte de var lite oroväckande att han blev fly förbannad för en sån sak, blev de ännu värre.. Han bröt sönder sin mobil, o hytte knytnäven mot mig. Dottern på snart år såg o hörde allt..

Hans vannsines utbrott är inte ovanliga, men trodde de blivit bättre. Tydligen inte!! Jag blir så vansinnigt rädd när han blir så arg..

Vill inte vad jag vill med detta inlägg egentligen.. Ventilera, tror jag..

• Svar på tråden Min man hytte knytnäven mot mig ikväll
  • The Black Lady

Kanske läge att flytta innan han väljer att låta knytnäven gå ända fram...?

• Anonym (no way)

The Black Lady skrev 2009-10-16 22:24:58 följande:

håller med.
  • Anonym (aina)

Kram ts! Lova att du lämnar honom om han går över gränsen! Om han slår. Det låter lite...oroväckande om han blir så arg på ett litet barn pga att det råkar slå ut hans öl. Låter som att han har bakomliggande problem.... Alkohol? Psykisk ohälsa?

Bara han inte gör er illa!
    Kram, kram!!
  • Anonym (lessen)

Har funderat o varit på väg många gånger. Är gravid i v 28

• Kya

hmm, det är ju inte normalt att reagera på det sättet för att en öl råkar bli utspilld. av ett barn dessutom.
    och det var verkligen inte bra att allt detta skedde inför barnet! stackars barn... du får nog ta ett rejält snack med karln om hur han får och inte får reagera inför barn.

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 3 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • Anonym

inte bra tecken de där...har han rört dig någon gång??
    Fler barn??

• Anonym (instämmer)

The Black Lady skrev 2009-10-16 22:24:58 följande:

eller, gud förbjude, ända fram till dottern
  • Maddisen80

Jag håller med föregående talarna , egentligen borde du anmäla detta, du förtjänar en bättre man.

• Anonym (ryt ifrån)

Ta upp det med honom när han är nykter. Låt honom veta att det inte är ok! Han borde söka hjälp för sitt beteende. Tvekar du på att fortsätta leva tillsammans med honom om det fortsätter, så låt honom veta det. Lugnt och sansat.

Min man har hytt (hyttit?) med näven mot mig ett par ggr när vi har haft vilda gräl. Men min reaktion har inte varit rädsla. Tvärtom blir jag ännu argare och går närmare och uppmanar honom att slå mig. Då backar han. Skulle han slå mig skulle det vara över mellan oss. Och det inser han.

Nu har det som tur är inte hänt på länge. En period grälade vi oftare än vanligt och fick lov att tala ut ordentligt om saken. Efter det blev det lugnare här hemma.

• Anonym (lessen)

Jag har 2 barn sedan innan, som han inte gillar värst mycket...

Han har aldrig slagit mig. Bara psykiskt. Jag har talat om för honom såååå många gånger, men de hjälper inte. De kan vara bra ett ta, sedan kommer de igen.. Han tyckte de var mitt fel ikväll! Jag var provocerande, o jävligt retfull sa han...

Svar på tråden Min man hytte knytnäven mot mig ikväll