• josce

tuffare kläder typ metal å rock

det e så att jag skulle vilja göra moas pappa lite gltt överraskat med att köpa lite tufare kläder åt henne...
    hon har alltid varit min lilla sessa i kläningar å söta små dressar men hennes pappa vill gärna se henne i lite tuffare kläder ibland..

Vart hittar man sånt på nätet.. har letat men hittar bara utlänska sidor å det e så krongligt att beställa därifrån tycker jag!!

Nån som har koll??

• Svar på tråden tuffare kläder typ metal å rock
  • josce

tack.. jätte fina!!

men finns det ingen svensk sida nånstans...

• annie29

hittade denna sida,som öppnar snart!

www.dunnis.se

Dem öppnar i slutet av september står det.

• Tingilya

Finns en body på HM nu, svart med tyrcket Born To Rock, med en elgitarr med, skitläcker!

• Kalina

*puffar*
    Nån mer med tips om fräna sparkisar till bebben?

• Pappenheim

Det finns en butik i Stockholm som heter The Fool och de har bebiskläder (body, tröjor och byxor)och lite större kläder med svart tyg och vita döskallar på. Affären ligger på Götgatsbacken, de har lite andra roliga kläder också, om du inte bor i Stockhol kanske du kan fråga nån som ska dit. Indiska har ju kläder med döskallar men de är ju för lite större barn har jag för mig...

• Extremebettygirl

Som Sandra sa H&M har lite tuffare kläder

En svart body med Born to Rock text och sen ett par svarta jeans med slitningar i samma Born to Rock, sen en tröja där det står Motorhead och deras logga.. hehehee så läckra

• Göteborgstjej

cubus har byxor i militärtyg - urtuffa!

Svar på tråden tuffare kläder typ metal å rock