• Elisie

Puregon sprutor.. hur många lycks?

Har fått puregon sprutor utskrivna o undrar om de är fler som ska till o spruta?

Och hur många som lyckats bli gravida?
    Sitter här o vill ju hoppas o tro att de ska funka men vågar inte riktigt.

• Svar på tråden Puregon sprutor.. hur många lycks?
  • Cat79

Detta undrar jag med, är på min andra omgång så vi får se vilket utslag det blir. En tjej här på familjeliv blev gravid på första omgången nyligen. Lycka till.

• Elisie

Ah! ok =) lycka till till dig med då!
    Är inne på tredje dagen med provera o jag bara grinar, tre gånger hittils idag, min sambo frågade - Kommer de bli ännu värrre med sprutorna!? Stakarn.

• JtSa

Jag har gjort 4 försök med puregon. Har inte plussat än, men det här är den enda behandling som jag fått ägglossning med... Vet dock att en hel del plussat efter både första och andra försöket.

Har tidigare gjort 7 försök (enkel och dubbeldos) pergotime.

// Jessica

• idhe

Jag är på mitt första försök med puregon. Hade två mogna ägg måndag för två veckor sedan och tog Ovitrelle. Nu väntar jag på mens denna veckan eller ett plus. Hoppas såklart på det senare.

Det tog 3-4 VUL innan äggen såg fina ut, men är glad att vi hittade rätt dos rätt snabbt på första försöket.

Har provat pergotime enkel och dubbel men fick inte ÄL av det.

Lycka till i sprutande :)!

• Elisie

Va skönt att höra att de finns de som lyckas på både fösta o andra försöket! Hoppas vi lyckas nu allihopa!!
    :)

• idhe

Det blev ett plus för mig och är idag i v. 5 (4+1). Vågar dock inte tro på det riktigt än, vi får kika på VUL om 3 veckor. Lycka till ni andra som sprutar!

• MiniNässlan

Vad härligt att få läsa en sån här länk, då jag har samma problem. Det funkade inte med en/dubbeldos pergo för mig heller. Är inne på första försöket med Puregon.
    Hoppas på att det funkar så man slipper gå vidare till nästa steg.

Svar på tråden Puregon sprutor.. hur många lycks?