• mammamys06

Någon mer som ska gå på jubileumet i Göteborg?

14/11 är det en barndag men också information om adoption på Folkets Hus/Möllan, Mölndal kl 10.00

Tänkte gå dit med familjen, tänkte om det kanske är fler som ska gå?

Hör av er om ni tänker gå

Kram

Victor född september -06, Alice bf annandag jul 2009
  • Svar på tråden Någon mer som ska gå på jubileumet i Göteborg?
  • en glad
    mammamys06 skrev 2009-10-17 08:41:57 följande:
    14/11 är det en barndag men också information om adoption på Folkets Hus/Möllan, Mölndal kl 10.00Tänkte gå dit med familjen, tänkte om det kanske är fler som ska gå? Hör av er om ni tänker gå Kram
    Finns det något program med hållpunkter över vad som händer under barndagen (mer än infot på Möllan då...) ?
  • kaja1

Låter kul....! Ska fundera på det

• Nimbus

Jag tycker det är synd att de tagit bort de många olika föreläsningarna. Nu känns det mer som en dag för de som redan fått sina barn, en familjedag helt enkelt, och det kan t.o.m. kännas lite jobbigt när man fortfarande väntar på sitt barn.
    Vi blev lite tveksamma att gå, men jag kommer nog ändå.

• Ålen

Först var jag jättesugen att gå men jag måste instämma i det som Nimbus skriver....det känns verkligen som ett barnfokuserat event och just nu är det det sista jag behöver. När vi har fått barn tror jag absolut att vi kommer att gå på liknande träffar.

Hoppas det blir en trelivg dag för er som går!

• Julifru
    Nimbus skrev 2009-10-17 19:17:27 följande:
    Jag tycker det är synd att de tagit bort de många olika föreläsningarna. Nu känns det mer som en dag för de som redan fått sina barn, en familjedag helt enkelt, och det kan t.o.m. kännas lite jobbigt när man fortfarande väntar på sitt barn. Vi blev lite tveksamma att gå, men jag kommer nog ändå.
    Kände oxå så vi får se vad som händer.
  • mammamys06
    Julifru skrev 2009-10-18 08:42:31 följande:
    Kände oxå så vi får se vad som händer.
    Ja, det ena behöver inte utesluta det andra, detta är just en familjedag för att det är jubileum, det är bra med variation tycker jag Det är helt upp till var och en att gå Föreläsningarna är ju jättebra tycker jag också men det kommer säkert ett sådant tillfälle också. Det är roligt att det görs något för barnen också och inte bara för föräldrarna
  • mammamys06
    Nimbus skrev 2009-10-17 19:17:27 följande:
    Jag tycker det är synd att de tagit bort de många olika föreläsningarna. Nu känns det mer som en dag för de som redan fått sina barn, en familjedag helt enkelt, och det kan t.o.m. kännas lite jobbigt när man fortfarande väntar på sitt barn. Vi blev lite tveksamma att gå, men jag kommer nog ändå.
    Jag förstår hur du känner det, så kände vi också men samtidigt knyter man en massa kontakter med de som är där med sina barn, kanske fått barn från samma land och man blir inspirerad av alla barnen och kanske får information om hur de gjorde i landet när de hämtade sina barn Men känns det jobbigt så är det klart man inte ska gå, det ska ju kännas bra så klart
Svar på tråden Någon mer som ska gå på jubileumet i Göteborg?