• Anonym (äckligt)

Min sambo fiser massor i sömnen!

Hej,

Jag har ofta vaknat av att min sambo fiser högt i sömnen, ibland luktar det så att jag inte kan ligga kvar. Är det något ni hade kommenterat för er partner eller får det bara vara, vad tycker ni?

Jag förstår att det inte är medvetet osv, men det finns kanske saker att göra åt eller?

• Svar på tråden Min sambo fiser massor i sömnen!
  • LuMa

Med tanke på att du helt säkert fiser minst lika mycket själv när du sover så skulle jag låta det vara.
    Du kanske kan föreslå mindre lök eller liknande om du tycker att det luktar så hemskt illa?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-10-17 10:59:14 följande:
    eller buttplug?
    till sambon alltså!
  • Anonym (äckligt)

En butplug skulle ryka ut med en himla skjuss :D

• Anonym (fisen)

Som sagt så fiser alla i sömnen....tror ju att man är mera avslappnad då!!
    Min sambo släpper av riktiga brakskitar i sömnen...hihi.....Men säkerligen är jag precis lika duktig på det som han....

• Anonym

Anonym (äckligt) skrev 2009-10-17 11:02:12 följande:

En butplug skulle ryka ut med en himla skjuss :D
    ha,ha testa att tejpa fast en plastpåse runt rumpan på honnom innan ni lägger er. sen på morgonenn så "tömmer" ni det genom fönstret.
  • Anonym (äckligt)

Bra förslag - inte så diskret.

• keya12

Vad tycker du att han ska göra åt detta då?

• Anonym (äckligt)

Vet inte, egentligen tycker jag att det är ett ännu större problem de gånger jag vaknat av att JAG gjort det. Ägnat hela dagen åt att fundera på om han hörde/kände eller inte. Man känner sig inte så kvinnlig precis.

• Anonym (äckligt)

Vet inte, egentligen tycker jag att det är ett ännu större problem de gånger jag vaknat av att JAG gjort det. Ägnat hela dagen åt att fundera på om han hörde/kände eller inte. Man känner sig inte så kvinnlig precis.

• Anonym (!)

Fiser gör vi alla i sömnen. Om du tycker att detta är ett väldigt stort problem finns det receptfria läkemedel på apoteket för att reducera flatulens.

• Anonym (Kvinna)

Herregud. Tur att min kvinnlighet inte blir rubbad av att jag fiser. Vet du vad, jag fiser dessutom i VAKET tillstånd INFÖR min sambo!

• Anonym (äckligt)

Anonym (Kvinna) skrev 2009-10-17 11:14:56 följande:

Herregud. Tur att min kvinnlighet inte blir rubbad av att jag fiser. Vet du vad, jag fiser dessutom i VAKET tillstånd INFÖR min sambo!
    Det låter skönt att vara så avspänd. Jag gillar inte ens att han går in i badrummet efter mig om det luktar.. Jobbigt att vara så spänd faktiskt.
  • keya12

Men vad handlar det om? Har han uttryckt att du skulle vara mindre kvinnlig/äcklig om/när du pruttat eller gått på toa? Eller är det bara du som tänker så?

Att prutta och gå på toaletten är fullt naturliga saker. Det är bara jobbigt om man måste noja sig för sånt. Dessutom får man ont i magen. Man kanske inte ska trycka på en massa osv., men kommer det så kommer det.

Anonym (äckligt) skrev 2009-10-17 11:20:45 följande:

Anonym (Kvinna) skrev 2009-10-17 11:14:56 följande: Det låter skönt att vara så avspänd. Jag gillar inte ens att han går in i badrummet efter mig om det luktar.. Jobbigt att vara så spänd faktiskt.
  • Anonym (äckligt)

Han tycker absoult inte så, bara min känsla. Han gör allt för att avdramatisera, så jag ska väl försöka med det oxå. Har även svårt att berätta om mens för det tycker jag låter äckligt oxå, men inte han. Han vill till och med ha sex då!

• Show n tell

börja med att prutta i soffan. då ordnar sig allt! ;)

Svar på tråden Min sambo fiser massor i sömnen!