bubbelsudd skrev 2009-10-17 20:42:18 följande:
Anonym (förvirrad) skrev 2009-10-17 16:44:36 följande:
"jag inte känner mig tillräckligt uppskattad i vårt förhållande " Låter som ditt problem. Inte din pojkväns."Jag ger min kille komplimanger och behandlar honom som jag själv skulle önska att han behandlade mig, men på nåt sätt går det inte in hos honom hur jag vill ha det." På vilket sätt skulle han förstå hur du vill ha det genom att du behandlar honom på ett sätt som du inte har en aning om att han uppskattar? E du dum på riktigt?"Vårt sexliv har varit dåligt ett tag (nästan icke existerande) och när jag har tagit upp det med honom så har han inte riktigt förstått problematiken" Får inte en man säga nej och ha fortsatt respekt eller vill du att kvinnor ska ha rätt till fyra samlag i månaden. Nä just det. Det var visst lagen i Afganistan."jag vill vara åtrådd och åtrå min man!" Inget hindrar dig från att åtrå din man. Han åtrår säkert dig också men han vill inte ha sex just nu.Ett förhållande behöver inte vara quid pro quo på dag, vecko eller ens årsbasis. Behöver inte ens vara det med samma för samma. Jag kliar din rygg du tankar min bil går lika bra.
"jag inte känner mig tillräckligt uppskattad i vårt förhållande " Låter som ditt problem. Inte din pojkväns.
Jaså, för i min värld så är detta ett förhållande med två personer, vilket innebär att om jag har ett problem så ligger det även i min sambos intresse att lösa det.
"Jag ger min kille komplimanger och behandlar honom som jag själv skulle önska att han behandlade mig, men på nåt sätt går det inte in hos honom hur jag vill ha det." På vilket sätt skulle han förstå hur du vill ha det genom att du behandlar honom på ett sätt som du inte har en aning om att han uppskattar? E du dum på riktigt?
Jag har sagt sätt ut till honom fler ggr hur jag vill ha det och hur jag önskar att han skulle behandla mig. Nej, jag är väldigt intelligent faktiskt.
"Vårt sexliv har varit dåligt ett tag (nästan icke existerande) och när jag har tagit upp det med honom så har han inte riktigt förstått problematiken" Får inte en man säga nej och ha fortsatt respekt eller vill du att kvinnor ska ha rätt till fyra samlag i månaden. Nä just det. Det var visst lagen i Afganistan.
Självklart har alla rätt att säga nej osv, läs min tråd igen om du inte förstod vad den handlade om.
"jag vill vara åtrådd och åtrå min man!" Inget hindrar dig från att åtrå din man. Han åtrår säkert dig också men han vill inte ha sex just nu.Ett förhållande behöver inte vara quid pro quo på dag, vecko eller ens årsbasis. Behöver inte ens vara det med samma för samma. Jag kliar din rygg du tankar min bil går lika bra.
Nej, inget hindrar mig, i teorin. I tråden efterfrågar jag tips på hur jag ska göra för att faktiskt börja åtrå¨honom igen och för att vi ska få ett bra och välfungerande sexliv