Nån som provat soldusch?
Är det nån som provat soldusch? Är sugen men känner mig tveksam om resultatet blir så bra som dom säger eller om man kommer se ut som Ross i Vänner?
Är det nån som provat soldusch? Är sugen men känner mig tveksam om resultatet blir så bra som dom säger eller om man kommer se ut som Ross i Vänner?
Jag har testat och hmm... vet inte vad jag ska säga om jag rekomenderar det eller inte.
Visst,snyggt i ett par dagar.. men därtill tillkommer fläckar på sängkläder,LUKT...man luktar i flera veckor efter tyckte jag... sen när det åker av,tycker jag det blir fläckar överallt på kroppen..
Bättre att sola solarium..
Halloj!
Jag har provat att solduscha, både i en egen sån där dushkabin och blivit solsprayad av en kvinna på salong. Har alltd varit tveksam till det eftersom jag är jätteblek i vanliga fall och tänkte att jag skulle se helt sjuk ut, men det blir bra resultat
Bäst är det när jag fick hjälp, blir jämnare då. Solduschen var cokså okej, men man måste tänka på att smörja in vissa områden med mycket lotion så att det inte ska bli fläckigt, upptäckte det efter första gången, händer och fötter blir lätt fläckiga, men smörj noga och sen kan man gnugga hemma ochså för att jämna ut det :)
givetvis ska man ha peelat kroppen noga innan för att undvika ojämt resultat, och att inte smörja sig med lotion innan duschan, bara på dem ställen som det kan bli fläckigt, som händer och fötter
Jag fick inga fläckar på sängkläder, kläder eller något annat? Luktade inte heller något konstigt av mig, min färg satt mellan 5-10 dagar
Och vissa vågar faktiskt inte sola solarium Iaf inte jag.
ok, vi får väl se hur jag gör, brukar sola solarium i vanliga fall men tänkte att detta kunde vara ett alternativ men som sagt så känner jag mig tveksam... Har dessutom ett lite större modelljobb snart så det är kanske dumt att chansa på något som inte blir bra....