• puss

Vem kan ha högklackat?

vad tcker du?

det är tammefan roligt nästan jämt
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem kan ha högklackat?
  • Karinbarin

Förutsatt att man kan tekniken för att gå i högklackat kan väl alla som vill gå i dom?

Själv älskar jag mina klackar, tyvärr är jag portad från klackar så länge fogarna strular.. Men SEN!!!!

• puss

är du lång eller kort?

• puss

själv tycker jag att det ser aningen töntigt ut när jättekorta kvinnor har skyhöga klackar, ser ut som ett patetiskt försök att kompensera komplex.

• Karinbarin

Lite som män i sportbilar menar du

Jag har inget problem med att korta kvinnor går i skyhöga klackar. Det fulaste jag sett är när man har skitsnygga högklackade stövlar och ett par mjukisbyxor. Hur tänkte man då?

• puss
    Karinbarin skrev 2009-10-17 13:04:00 följande:
    Lite som män i sportbilar menar du Jag har inget problem med att korta kvinnor går i skyhöga klackar. Det fulaste jag sett är när man har skitsnygga högklackade stövlar och ett par mjukisbyxor. Hur tänkte man då?
    men VEM har det? på riktigt?? och jag har inte heller problem med dvärgar i platå, men jag tycker det ser töntigt ut.
  • logg81

Alla som vill ha det...

Själv är jag 174 cm lång och de skor jag skulle vilja ha på mej gör mej till 1,90 typ. Ser inte alls bra ut...
    Jag passar inte i så höga klackar. Jag hade hellre sett att jag varit 10 cm kortare så det hade sett mer "korrekt" ut... hur säger man... mer proportioneligt.... (kan man säga så??? )

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • SilverEmma

Är normallång själv (168 cm) & älskar att gå i högklackat, är så glad över att äntligen ha en partner där jag kan ha höga klackar utan att bli längre än honom.

Har en lång kompis, ca 185 cm) och jag tycker det ser skittufft ut när hon kommer i skyhöga klackar! Hon sträcker ordentligt på sig och skäms inte ett dugg för sin längd.

Kan tycka det ser lite fjuttigt ut på något vänster när en liten tjej på typ 150 cm sätter på sig decimeterlånga klackar...men trivs man i det så vad sjutton...

• SilverEmma
    Morrdraken skrev 2009-10-17 13:19:06 följande:
    Alla, fast inte jag - för jag kan inte gå i dem.
    Äh..sluta jiddra, börja vingla!

Nae, ser ruskigt illa ut när någon kommer i skitsnygga stövlar med vrålklackar...vinglandes fram på gatan. Jag blir rädd...
  • puss
    SilverEmma skrev 2009-10-17 13:20:34 följande:
    Äh..sluta jiddra, börja vingla! Nae, ser ruskigt illa ut när någon kommer i skitsnygga stövlar med vrålklackar...vinglandes fram på gatan. Jag blir rädd...
    haha ja det ser för tokigt ut
Svar på tråden Vem kan ha högklackat?