• Anonym (undrar)

stickningar i underlivet

idag fick jag stickningar i underlivet o sen gjorde det lite ont . är det normalt ? är i v 7 (6+4)

• Svar på tråden stickningar i underlivet
  • Anonym

japp räkna med att du kan ha det så graviditeten igenom..mer eller mindre.. har haft så med båda mina ungar från ca v.8 och fram till bf

• Anonym (undrar)

okej . skönt att höra va lite orolig att det va missfall på gång . det här är mitt första barn så jag är lite orolig för allt just nu

• Anonym

Anonym (undrar) skrev 2009-10-17 16:44:38 följande:

okej . skönt att höra va lite orolig att det va missfall på gång . det här är mitt första barn så jag är lite orolig för allt just nu
    det hör till du kommer oroa dig två hundra gånger till innan bebisen är född helt normalt.. kan säga att jag nojade mig 700 gånger mer med andra för då känndes det ju inte som med första,,,
  • Anonym (undrar)

jag har inga symtom förutom att jag har ont i magen ibland det gör mej jätte orolig

• Anonym

Anonym (undrar) skrev 2009-10-17 17:13:13 följande:

jag har inga symtom förutom att jag har ont i magen ibland det gör mej jätte orolig
    var glad för det så var min första graviditet... med andra mådde jag konstant illa från v.4-28 foglossning från v.12- bf och diverse krämpor hela tiden typ.. iofs svullna ben och ansikte i v.20 med försdta men det var lindrigt... Du är gravid du kommer vara orolig var glad så länge du inte har krämpor och annat njut njut njut..
Svar på tråden stickningar i underlivet