• Joico

Billiga handtag kökluckor

Jag vill byta handtag på köksluckorna.. det är egentligen inget fel på dom, men jag vill Sambon tycker dock det är onödigt.

Så jag vill ha tag på billiga, riktigt billiga. Vi behöver 13st så det blir en slant för något som egentligen inte behövs IKEA duger inte. Förslag? Gärna webshop då vi inte har någon billig affär med snygga handtag här i stan.. och gärna sånhär modell www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60138759, men mindre - och billigare, haha

• Svar på tråden Billiga handtag kökluckor
  • Tecken

Biltema har billiga handtag, vet dock inte om de har exakt såna du vill ha. De borde ha en websida där du kan kolla sortimentet.

• Tecken

Nu har jag kollat på www.biltema.se Finns såna handtag du vill ha - 6st från 79kr, beror lite på storlek. Går tyvärr ej att direktlänka... Skriv in "knoppar" i sökrutan.

• Joico

Biltema var bra, synd bara att det var 6pack för då behöver jag ju TRE paket för att få 13st... jävlafan. Blir inte så bra alltså. Ska ha cc 128 så det blir 99kr/6st, helt OK pris men som sagt - en förpackning till bara för att få EN. Surt

Svar på tråden Billiga handtag kökluckor