• Anonym (blåtåget)

Låta tvååring och fyraåring åka blå tåget.

Är jag en dålig mor som lät mina barn åka blå tåget på gröna lund? Det stod "klassiskt skräcktåg för hela familjen", så jag tänkte att det var för hela familjen. Detta har jag dock fått ångra, min barn talar fortfarande om hur läskigt det var, nu senast för fem minuter sedan.

Är jag en dålig mor som lät dem åka? Skulle ni ha låtit dem åka?

• Svar på tråden Låta tvååring och fyraåring åka blå tåget.
  • lindaha

Jag hade absolut inte låtit min 2åring åkt den.

Men du är inte en dålig mamma bara för att du lät dom åka, du visste ju inte

• Anonym (blåtåget)
    lindaha skrev 2009-10-17 19:47:53 följande:
    Jag hade absolut inte låtit min 2åring åkt den.Men du är inte en dålig mamma bara för att du lät dom åka, du visste ju inte
    Nej, jag visste inte, men de mår fortfarande dåligt av upplevelsen, och det är nu fyra månader sedan lite drygt.
  • Aiwendil

Jag skulle inte låtit min 2åring åka... inte en 4åring heller tror jag.
    Den ÄR läskig (minns själv de otäcka träden och tåget som dånar)

En dålig mamma är du ju dock inte för detta!

Jag VILL ~ Jag KAN ~ Jag SKA
  • Anonym

Det är ju lätt att vara efterklok =) Men vet man inte så kan du ju inte klandra dig själv.

Prata om det när barnen tar upp det....

• Nilla1

Åkte med min 4 åring i somras och ångrar det, alltför hemskt för honom, han kan ännu inte riktigt skilja på vad som är på riktigt o inte, ovanligt korkat av mig att åka med honom.

• Anonym (blåtåget)
    Nilla1 skrev 2009-10-17 20:47:01 följande:
    Åkte med min 4 åring i somras och ångrar det, alltför hemskt för honom, han kan ännu inte riktigt skilja på vad som är på riktigt o inte, ovanligt korkat av mig att åka med honom.
    Vad skönt att höra att jag inte är ensam, tack för att du delade med dig.

Och till er andra, tack.
Svar på tråden Låta tvååring och fyraåring åka blå tåget.