• mammasTuva

SLUTA med era påhopp!

Jag tror nog att 99% skriver i forumet för att de vill ha hjälp och råd av andra föräldrar. Man får ofta även många bra svar! MEN varför finns det ALLTID de där som sska hoppa på den som startar tråden. OM Man inte gillar det man läser och om man inte har något vettigt råd så VARFÖR ska man lägga ner tid på att skriva påhopp till folk! Visserligen kan jag hålla med om att vissa ber om påhopp Men många gör det inte utan ber om HJÄLP och RÅD och kanske att någon mer har det likadant! Ge upp med era påhopp och gör en människas dag lite bättre genom att antingen inte skriva något eller att faktistk försöka hjälpa!

Tack för mig

• Svar på tråden SLUTA med era påhopp!
  • gaffsan

Ja knepigt , pekfingrarna viner ibland.
    Folk har väl tråkigt och måste antagligen hacka på någon.
    Men såå trist beteende .

• Mrs Winter

Trist också att TS ibland blir sur när svaren inte blir det TS förväntat sig

Ett påspacklat skal är ej allt.
  • gaffsan
    Mrs Winter skrev 2009-10-17 20:44:54 följande:
    Att folk har en åsikt är ju okey , om Ts frågat efter det.
    Men ibland uttrycker ju Ts vilka kriterier som gäller för svar , då får man ju respektera det {#lang_emotions_sunny}
  • mammasTuva

Mrs Winter skrev 2009-10-17 20:44:54 följande:

Jo men det e en annan sak att få råd som man kanske inte vill ha och att få höra att man gör si och så och att man gör fel osv. Förstår du vad jag menar. Alla kan ju inte tycka lika så alla kanske inte tycker om råden man får men det tycker jag e skillnad. Säger nån pröva med det här..... Eller om man säger man ska inte........... det är en viss skillnad tycker jag. En ganska stor till och med!
  • gaffsan

Vanligt folkvett , räcker långt

• mammasTuva
    gaffsan skrev 2009-10-17 20:53:20 följande:
    Vanligt folkvett , räcker långt
    haha ja men då finns det tyvärr många som saknar det =)
Svar på tråden SLUTA med era påhopp!