• LWJ

Pallar inte med henne mer....

JAg orkar inte med min dotter på ca 4 mån. Hon håller mig vaken hela nätterna.
    Jag får max sova 1 timme åt gången sen vaknar hon och ska somnas om... antingen med välling lr att jag får klappa henne. (lyfter aldrig upp henne). Jag kan verkligen hata henne på natten =(. HAr en son på 2 år oxå så kan inte lägga mig på dagarna. Förstår inte hennes problem igentligen. På dagarna kan hon sova 2 tim i sträck utan problem. Hon sover i engen säng och eget rum. Eget rum pga av att hon låter och små gnyr hela tiden.

Snälla hjälp mig innan jag blir för galen och HYSTERISK.... Känner inte igen mig själv på nätterna och dagarna blir jag arg för minsta lilla och nu har jag fått värdens magkatarr som gör att jag mår illa oxå.

SNÄLLA HJÄLP MIG.....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-19 20:07
    Hon äter Ersättning.... jag brukar säga bälling hahah

• Svar på tråden Pallar inte med henne mer....
  • The Black Lady

Kan inte din sambo/man hjälpa dig?

• LWJ

The Black Lady skrev 2009-10-19 09:12:01 följande:

Kan inte din sambo/man hjälpa dig?
    Jo det gör han.... dom gånger han vaknar av henne.
  • RosaNapp

Hon vill kanske inte ligga själv och behöver mycket närhet för att kunna sova bra på natten?

Och sen får väl din sambo ta vissa nätter och du andra. Det är ju bara att dela upp, så tillvida att han inte jobbar natt?

• Bonnie Tyler

Kan inte din 2-åring börja på dagis, så får du möjlighet att ta igen dig på dagarna och på så sätt orka med mer!

• Bonnie Tyler

Det enda du kan vara säker på är att det inte alltid kommer vara likadant. Håll ut!

• LWJ

Bonnie Tyler skrev 2009-10-19 09:23:30 följande:

Kan inte din 2-åring börja på dagis, så får du möjlighet att ta igen dig på dagarna och på så sätt orka med mer!
    Han går på dagis. men det é hennes vaken timmar. Hon brukar va vaken mellan 10-13 och han går mellan 9-14
  • snillis

Sover ni tillsammans?
    Kanske hon behöver den närheten?
    Hon är trots allt nyfödd.

• LWJ

JAg får försöka ha henne i våran säng och se om hon sover bättre då... Hon gjorde inte det i början men får testa igen. Hörde dock på tv i morse att det é plötslig spädbarnsdöd... ?!?!?

• bollanmollan

min son har alltid sovit dåligt, men han sover bättre när han sover hos mig.

Svar på tråden Pallar inte med henne mer....