• Miranda78

Priser på Partylite ljus???

Funderar på ett partyliteparty....men skulle vilja veta på ett ungefär vad ljusen kostar. Vet att det är ganska dyrt, men om kvalitén är bra så spelar det ju inte så stor roll
    Det är ljusen som jag är intresserad av inte ljushållarna....
    Nån som vet lite priser???

• Svar på tråden Priser på Partylite ljus???
  • Mika86

en 12 pack teljus (ser ut som vanliga värmeljus) kostar 95 kr.
    en 12 pack votivljus kostar 155 kr.

finns ju massa ljus att ävlja på med.
    nån särskilöt modell du är ute efter eller?

jag fullkomligt älskar de ljusen

• Miranda78

Alltså vanliga värmeljus e väl det vi använder mest härhemma Men oxå typ blockljus, vad ligger de på? Vilken är di favvodoft? Och luktar de mycket? Har köpt ikeas innan men de luktar ju för sjutton ingenting

• Miranda78

Såg på deras hemsida att det fanns något som hette miniatyrglas eller nått iden stilen Ett glas med ljus i iallafall, vad kostar de?

• Mika86

de glasljusen kostar 109 kr, kommer inte ihåg brinntiden nu men ha för mig 34 timmar ungefär.
    de ha massa olika ljus med, 3 olika st på runda pelarljus o så ha de fyrkantiga i 2 olika stl.
    pelarljusen ligger mellan 109 o 149 o det minst är 7 cm i det stora 17.
    kolla gärna 9i min blogg www.metrobloggen.se/MammaMika o rätt långt ner finns det lite ljusbilder.

dofterna ja, en del luktar starkt o en del lite men visst tänder man dfe så luktar hela huset gott.
    jordgubbsrabarber , hembakade småkakor, lavendeldröm, hehe, massa goda dofter.

jo jag ha med såna ikea ljus men inte så glad för de, som du säger, de luktar ju inget

• K med lilla E
    Miranda78 skrev 2009-10-19 11:42:37 följande:
    Alltså vanliga värmeljus e väl det vi använder mest härhemma Men oxå typ blockljus, vad ligger de på? Vilken är di favvodoft? Och luktar de mycket? Har köpt ikeas innan men de luktar ju för sjutton ingenting
    Köp ikeas vaniljdoftande ljus i glas! De luktar gott i hela huset och kostar inte så mycket.
Svar på tråden Priser på Partylite ljus???