• TheReLe

vad ska jag köpa för jacka?

Vad fasen ska jag köpa för något, som passar till allt?
    Det börjar bli kallt att gå med kavaj som är det enda jag har.. Men vet inte vad jag ska satsa på.. Helst ska det funka till kjolar och jeans (lite hippie-stuk på mig för övrigt) men hittar inga bra jackor.. Snälla kom med några tips

• Svar på tråden vad ska jag köpa för jacka?
  • TheReLe

Hmm.. Duffel klär mig inte riktigt.. funderar på en parkas av något slag men så såg jag ju alla fina kappor som finns och så är jag ju svag för de där lumberjackorna med pälsluva.. hjälp!!

• Cookie83

Elvine, vad säljs dom?

• Nika75

Cookie83: Jag ser att du bor utanför GBG och märket är Göteborgskt och jag råkar komma därifrån så jag vet att jag sett dem lite varstans när jag varit där. Jag vet att de finns i butiken som ligger hörnet Vasagatan/ Schillerska (vet ej vad gatan heter). Men testa att mejla företaget. Min pojkvän gjorde det och frågade om butiker i Stockholm och fick svar samma dag - en hel lista. Du hittar mejlinfo på hemsidan...

• ahhhaa

Hallå??? Har ni verkligen råd att lägga 1599:- på en jacka? Det ska jag villigt erkänna att inte jag har.

Men visst har Elvine fina kläder...

nej tack H&M för att ni finns...

• Josefinan86

Elvine jackorna är jättesnygga, min sambo har köpt en sån jacka i höst men själv köpte jag en kort svart jacka från Tiger på zoovillage, kostade 2200 kr men ytterkläder är ju rätt dyra oavsett.

Svar på tråden vad ska jag köpa för jacka?