• Bettybett

BVC i Halmstad. Rekomendationer.

Hej!

Väntar vårt första barn i April 2010. Och h ar börjat fundera lite smått på vilket BVC man skall välja nu när det är fritt vård val och allt.

Jag och mannen har olika VC för tillfället och skall flytta vid årsskiftet så vi har ingen "Hemma VC" för tillfället.

Vilka BVC har bäst rykte i stan. Vilket går ni på? Vad kan de olika ställena erbjudas. Ni som är inne idet och har lite erfarenheter. Kom gärna med tips och råd. Vi skall flytta till snöstorp så det som ligger närmas är väl Vallås.

Tack för tips.

• Svar på tråden BVC i Halmstad. Rekomendationer.
  • rodriguez

hejsan, ja går på bvc på nyhem tycker de e jätte bra, dom är super trevliga o ja allt de där dom ska va hehe..

ja bor så ja skulle kunna gå till båda, men känner inte riktigt att ja vill gå till vallås faktiskt vet inte varför men ja tycker verkligen dom e bra på Nyhem precis börjat gå där me mitt andra barn oxå

• Januaritösen

Jag älskar vår BVC-madam på BVC i Bäckagård. Hon är underbar! Men det är ju en bit från Snöstorp. Vallås vet jag ingenting om. Men trivs du inte går det ju att byta.

• PialenaOskar

Hej!
    Vi går på Nyhem. Bor på Andersberg men bytte till Nyhem efter rekomendatiner dit av en vän. Vi var inte nöjda med A-berg.
    Den yngre kvinnan av de två som jobbar där på Nyhem (vill inte skriva namn oså) är underbar!! Tyvärr ska vi flytta ifrån staden o vår BVC-sköterska :(
    Har inte hört så jättebra om Vallås. Minns inte vad det var med minns att det inte var så bra där vad jag hört.
    Lycka till !

Svar på tråden BVC i Halmstad. Rekomendationer.